Gå til innhold

Quad Crossfire + Xeon fra helvete!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ferdig med ferien også, så om det trengs nitroslave så er det bare å si ifra. Har mitt eget prosjekt på gang også, ingen WR i siktet, men litt 3-sli moro.

Så du trenger en nitroslave :p Er ikkje mangen som driver med overklokking på hobby basis i norge, noken gjere det fordi dei har lest om det og trur dei er tøffe som gjere det.. andre gjere det får morro eller får ytelsen sin del ;) og enda mindre som bencher med DryIce/NL2.. prisene er vel får høge..

Kva koster egentlig NL2/L?

Og det siste; Kor tar du pengene til OC fra? lotto? eller bruker du berre en god del på hardware i mnd? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen har pc og overklokking som hobby, og andre har bil og tuning som hobby. Hobby koster penger, og om man virkelig digger hobbyen sin, så bruker man penger på den :)

jau, sant det ;) men tri sli? litt vel dyrt og ein får lite fps ved siste kortet vist eg fårstår rett ;) men er ikkje alle som har lærling lønn helle ;)

Lenke til kommentar
tri-sli med 9800gtx er jo billig :D eller 8800gtx brukt i trisli...

jau, sant det ;) har lyst å teste crossfire, tenkte å kjøpe ati kort når kortene med DX-11 støtte kom ut, men hugset ikkje kortid de kom.. prob er att eg kun får x8 linked... så de ville nok ikkje yte optimalt akuratt.. i7 oppsett er veldig fristende.. men koster så forbanna masse peng.. xD

Lenke til kommentar

ikke skjedd stort, har blitt helt bitt av sykkelbasillen.. sykler vel 30 mil i uken nå.

venter til knut kommer tilbake, så stikker jeg ned og henter litt nitro.. dytte alle 4890 kortet på ln2 burde gi bittelitt. (selv om jeg har testet dette uten hell før)

Lenke til kommentar
ikke skjedd stort, har blitt helt bitt av sykkelbasillen.. sykler vel 30 mil i uken nå.

ey! du og?

Har selv syklet i overkant av 50mil siste måneden, 40 av de siste 2 ukene(sykkelferie i danmark på 4 dager ble 25mil.) :) Investert i en ny sykkel, sykkelsko og pulsklokke siste 2 dagene, moro med nytt utstyr.

Lenke til kommentar

ey! du og?

Har selv syklet i overkant av 50mil siste måneden, 40 av de siste 2 ukene(sykkelferie i danmark på 4 dager ble 25mil.) :) Investert i en ny sykkel, sykkelsko og pulsklokke siste 2 dagene, moro med nytt utstyr.

jupp, kjøpte meg en Scott CR1 Comp på forsommeren! nye pedaler, sko og nytt sete faktisk... nye dekk for å spare vekt osv :D carbon!

Lenke til kommentar
nye dekk for å spare vekt osv :D carbon!

Tror nok du mener felger, det ville vært noe dritt med dekk i karbon! :p

Ikke gi opp klokkinga da.

formulerte meg litt feil.. felgene er ikke carbon, bare ramme + setepinne.

må få solgt noe skjermkort osv snart, brenner jo inne med ENDEL stasj. :)

Lenke til kommentar
nye dekk for å spare vekt osv :D carbon!

Tror nok du mener felger, det ville vært noe dritt med dekk i karbon! :p

Ikke gi opp klokkinga da.

formulerte meg litt feil.. felgene er ikke carbon, bare ramme + setepinne.

må få solgt noe skjermkort osv snart, brenner jo inne med ENDEL stasj. :)

Du må selge litt billig da ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, det går fint an å kombinere. Har vel tatt ALLE HWBotpoengene mine mens jeg har være på universitetet. Og de (små) problemene jeg har hatt i utdanningen min har være før jeg begynte med klokkinga, så den har hvertfall ikke gjort noen skade :p

Men selvfølgelig, man må jo prioritere avogtil......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...