MrBBs Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå er jeg ferdig med ferien også, så om det trengs nitroslave så er det bare å si ifra. Har mitt eget prosjekt på gang også, ingen WR i siktet, men litt 3-sli moro. Så du trenger en nitroslave Er ikkje mangen som driver med overklokking på hobby basis i norge, noken gjere det fordi dei har lest om det og trur dei er tøffe som gjere det.. andre gjere det får morro eller får ytelsen sin del og enda mindre som bencher med DryIce/NL2.. prisene er vel får høge.. Kva koster egentlig NL2/L? Og det siste; Kor tar du pengene til OC fra? lotto? eller bruker du berre en god del på hardware i mnd? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen har pc og overklokking som hobby, og andre har bil og tuning som hobby. Hobby koster penger, og om man virkelig digger hobbyen sin, så bruker man penger på den Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen har pc og overklokking som hobby, og andre har bil og tuning som hobby. Hobby koster penger, og om man virkelig digger hobbyen sin, så bruker man penger på den jau, sant det men tri sli? litt vel dyrt og ein får lite fps ved siste kortet vist eg fårstår rett men er ikkje alle som har lærling lønn helle Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 tri-sli behøver ikke og bli kjempedyrt, litt blir jo det...men har man det som hobby så gir det en mye;) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 tri-sli med 9800gtx er jo billig eller 8800gtx brukt i trisli... Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 tri-sli med 9800gtx er jo billig eller 8800gtx brukt i trisli... jau, sant det har lyst å teste crossfire, tenkte å kjøpe ati kort når kortene med DX-11 støtte kom ut, men hugset ikkje kortid de kom.. prob er att eg kun får x8 linked... så de ville nok ikkje yte optimalt akuratt.. i7 oppsett er veldig fristende.. men koster så forbanna masse peng.. xD Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 @MrBBs 8x går greit så lenge du bruker kort med 1 GPU. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 ikke skjedd stort, har blitt helt bitt av sykkelbasillen.. sykler vel 30 mil i uken nå. venter til knut kommer tilbake, så stikker jeg ned og henter litt nitro.. dytte alle 4890 kortet på ln2 burde gi bittelitt. (selv om jeg har testet dette uten hell før) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 ikke skjedd stort, har blitt helt bitt av sykkelbasillen.. sykler vel 30 mil i uken nå. ey! du og? Har selv syklet i overkant av 50mil siste måneden, 40 av de siste 2 ukene(sykkelferie i danmark på 4 dager ble 25mil.) Investert i en ny sykkel, sykkelsko og pulsklokke siste 2 dagene, moro med nytt utstyr. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 ikke skjedd stort, har blitt helt bitt av sykkelbasillen.. sykler vel 30 mil i uken nå. ey! du og? Har selv syklet i overkant av 50mil siste måneden, 40 av de siste 2 ukene(sykkelferie i danmark på 4 dager ble 25mil.) Investert i en ny sykkel, sykkelsko og pulsklokke siste 2 dagene, moro med nytt utstyr. jupp, kjøpte meg en Scott CR1 Comp på forsommeren! nye pedaler, sko og nytt sete faktisk... nye dekk for å spare vekt osv carbon! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er ikke så ekstrem, har ikke trena på 7 år, kjøpte en scott hybrid til 5.5k. Velta stillestående for første gang i dag, sto å prata med noen folk med den ene foten påklipsa til pedalen :x Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ser at AndreYang er nede fra tronen nå, hipro5 er nå igang, lurer på om Andre har noen backups. Regner med du skal gå for 38600+ nå? Endret 7. august 2009 av snakzz Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 nye dekk for å spare vekt osv carbon! Tror nok du mener felger, det ville vært noe dritt med dekk i karbon! Ikke gi opp klokkinga da. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 nye dekk for å spare vekt osv carbon! Tror nok du mener felger, det ville vært noe dritt med dekk i karbon! Ikke gi opp klokkinga da. formulerte meg litt feil.. felgene er ikke carbon, bare ramme + setepinne. må få solgt noe skjermkort osv snart, brenner jo inne med ENDEL stasj. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 nye dekk for å spare vekt osv carbon! Tror nok du mener felger, det ville vært noe dritt med dekk i karbon! Ikke gi opp klokkinga da. formulerte meg litt feil.. felgene er ikke carbon, bare ramme + setepinne. må få solgt noe skjermkort osv snart, brenner jo inne med ENDEL stasj. Du må selge litt billig da Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har ikke hørt noe på denne fronten på lenge, er det noen updates? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 starting my Bachelor in Finance this year (now actually).. so, selling all my gear, sorry guys.. no more benching from me Hf Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vel, det går fint an å kombinere. Har vel tatt ALLE HWBotpoengene mine mens jeg har være på universitetet. Og de (små) problemene jeg har hatt i utdanningen min har være før jeg begynte med klokkinga, så den har hvertfall ikke gjort noen skade Men selvfølgelig, man må jo prioritere avogtil...... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 for å holde dette gående på høyt nivå trenger jeg mer enn 6500kr i mnd. du "tuller" jo rundt med 939 enda Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kaller ikke 4ghz+ på Clawhammer for "tull", men skjønner poenget ...men enkelte ting trenger du kanskje ikke selge, som f.eks. rør osv. Tipper du returnerer til galskapen når penga kommer. Kjekt å ikke måtte spy ut uendelig med cash på den type ting da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå