Komadyret Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Tja, med et par dedikerte nitro-fyllere til å passe tempen skulle det vel være mulig å få noen minutter med crysis før den kræsja :!: Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 null gaming dessverre faen.. fremdeles coldbug på -100C ca.. HØY uncore nå: Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 jaaaaaaaaaaa! vi er nærmere nå.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Der ja, nå er det ikke langt igjen ( så nært men alikevel så fjernt ) Men det går oppover Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvor mange liter nitro har du brukt i ferien? Det er ferie for meg iallefall Konge score forresten! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Hvor mange liter nitro har du brukt i ferien? Det er ferie for meg iallefall Konge score forresten! flere liter enn du har drukket øl Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor mange liter nitro har du brukt i ferien? Det er ferie for meg iallefall Konge score forresten! flere liter enn du har drukket øl Men flere enn jeg har drukket? Lenke til kommentar
belowyn Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor mange liter nitro har du brukt i ferien? Det er ferie for meg iallefall Konge score forresten! flere liter enn du har drukket øl Men flere enn jeg har drukket? hmmmm, vil kanskje tro det 150L ish Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 ops.. tydelig at noen har brukt maskinen min på jobben (posten over er en kollega sin bruker) Lenke til kommentar
Switters Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Sikkert et teit spørsmål, men har du mer å hente på GPUene? Skal de under LN2 de også? Ser at de har stått på 1000/1100 fra starten av. Skal du makse CPU først? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ikke mange poengene igjen nå! Tipper 38k kommer i løpet av helgen Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Sikkert et teit spørsmål, men har du mer å hente på GPUene? Skal de under LN2 de også? Ser at de har stått på 1000/1100 fra starten av. Skal du makse CPU først? maks 10-20mhz på gpuene, dette tar jeg helt til slutt. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er ikkje så forbanne mykje som skal til nå 38284 pts er stående rekort atm. bare synd det blir verre å verre jo mer dere klokker, er det ikkje en god ide å klokke gpuene max først? Dere har vel noen saftige v-mods på gpu'ene? =) Lykke til! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 gpuene er egentlig på maks. bare noe få mhz igjen, som ikke alltid vil har lite tid til benching for tiden, skal se om jeg får til noe snart. teste evt lavere uncore hastighet for å få coldbuggen til ca -130. ellers kommer vel MARS kortene snart Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 gpuene er egentlig på maks. bare noe få mhz igjen, som ikke alltid vil Ah, heldigvis synker ikkje deres score da dere overklokker, mitt 285 gjere det, sank 4K points da eg bencha i 3-4tima (air-cooling) merkelig skjermkort xD har lite tid til benching for tiden, skal se om jeg får til noe snart. teste evt lavere uncore hastighet for å få coldbuggen til ca -130. ellers kommer vel MARS kortene snart lavere uncore hastighet? dvs? Forsatt masse å lere ser eg Håper dere får tid nok til å sete WR Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 uncore er NB frekvens.. (sjekk cpuz minne tab) NB coldbugger FØR cpu ved høy hastighet.. dvs, kjører jeg ned denne til la oss si 4500mhz, så KAN det være at jeg klarer 5.4Ghz. MEN, ytelsen synker av å skru den ned. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 gpuene er egentlig på maks. bare noe få mhz igjen, som ikke alltid vil Ah, heldigvis synker ikkje deres score da dere overklokker, mitt 285 gjere det, sank 4K points da eg bencha i 3-4tima (air-cooling) merkelig skjermkort xD har lite tid til benching for tiden, skal se om jeg får til noe snart. teste evt lavere uncore hastighet for å få coldbuggen til ca -130. ellers kommer vel MARS kortene snart lavere uncore hastighet? dvs? Forsatt masse å lere ser eg Håper dere får tid nok til å sete WR Dette skjer når man overklokker shader for mye. Gjorde det selv i kveld med mitt gtx285. En restart må til, så er alt tilbake til normalt. Man MÅ klokke unlinked på core og shader. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Har du prestert noen nye resultater **DP**? Lenge siden siste oppdatering. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Dette skjer når man overklokker shader for mye. Gjorde det selv i kveld med mitt gtx285. En restart må til, så er alt tilbake til normalt. Man MÅ klokke unlinked på core og shader. Aha, tenkte det var fordi v-moden min var ganske så gal skal teste å benche litt mer nå i kveld ga opp overklokking av dette kortet da pointsa i 06 sank med 4K, aldri hatt dette problemet på gamle 6600gt eller 7900gs kortet mitt,så totalt nytt får meg.. takk for info *Og sorry for off topic* Vel, fått betre tid nå? synest det er på tide med en update men er jo ikkje alle som har ferie.. =) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nå er jeg ferdig med ferien også, så om det trengs nitroslave så er det bare å si ifra. Har mitt eget prosjekt på gang også, ingen WR i siktet, men litt 3-sli moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå