Gå til innhold

Quad Crossfire + Xeon fra helvete!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert et teit spørsmål, men har du mer å hente på GPUene? Skal de under LN2 de også? Ser at de har stått på 1000/1100 fra starten av. Skal du makse CPU først?

maks 10-20mhz på gpuene, dette tar jeg helt til slutt.

Lenke til kommentar

Er ikkje så forbanne mykje som skal til nå ;) 38284 pts er stående rekort atm.

bare synd det blir verre å verre jo mer dere klokker, er det ikkje en god ide å klokke gpuene max først?

Dere har vel noen saftige v-mods på gpu'ene? =)

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

gpuene er egentlig på maks. bare noe få mhz igjen, som ikke alltid vil ;)

har lite tid til benching for tiden, skal se om jeg får til noe snart. teste evt lavere uncore hastighet for å få coldbuggen til ca -130. ellers kommer vel MARS kortene snart :D

Lenke til kommentar

Ah, heldigvis synker ikkje deres score da dere overklokker, mitt 285 gjere det, sank 4K points da eg bencha i 3-4tima (air-cooling) merkelig skjermkort xD

har lite tid til benching for tiden, skal se om jeg får til noe snart. teste evt lavere uncore hastighet for å få coldbuggen til ca -130. ellers kommer vel MARS kortene snart :D

lavere uncore hastighet? dvs?

Forsatt masse å lere ser eg :p

Håper dere får tid nok til å sete WR ;)

Lenke til kommentar

Ah, heldigvis synker ikkje deres score da dere overklokker, mitt 285 gjere det, sank 4K points da eg bencha i 3-4tima (air-cooling) merkelig skjermkort xD

lavere uncore hastighet? dvs?

Forsatt masse å lere ser eg :p

Håper dere får tid nok til å sete WR ;)

Dette skjer når man overklokker shader for mye. Gjorde det selv i kveld med mitt gtx285. En restart må til, så er alt tilbake til normalt. Man MÅ klokke unlinked på core og shader.

Lenke til kommentar

Dette skjer når man overklokker shader for mye. Gjorde det selv i kveld med mitt gtx285. En restart må til, så er alt tilbake til normalt. Man MÅ klokke unlinked på core og shader.

Aha, tenkte det var fordi v-moden min var ganske så gal :p skal teste å benche litt mer nå i kveld ;) ga opp overklokking av dette kortet da pointsa i 06 sank med 4K, aldri hatt dette problemet på gamle 6600gt eller 7900gs kortet mitt,så totalt nytt får meg.. takk for info ;)

*Og sorry for off topic*

Vel, fått betre tid nå? synest det er på tide med en update ;) men er jo ikkje alle som har ferie.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...