Mixter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (har vist ikke lov å bumpe mer:P så da skriver jeg noen fullstednige settnigner. For det ER LOV.) ser mange velger å sette opp zelda i sin top 5 liste^^ skulle øsnke de kunne rekonstruere: The legend of Zelda - Ocarina of time til Wii^^ det hadde vært ganske fun å spilt igjen^^ har dessverre mista mitt orginale spill men . Keep it up:D Jepp. Jeg skulle gjerne ønsket det. Man kan jo spille Zelda Ocarina of Time Master Quest (GameCube spill) til Wii, men det er ikke like moro som originalen. Man har blant annet dårligere kontroll over Link, og noen av gåtene i spillet er gjort om til mye vanskeligere. Gleder meg til at et nytt Zeldaspill kommer til Wii. Jeg ble litt skuffet over Spirit Tracks til DS. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er det ikkje litt vel einsidig å ha så mange spel av same sjanger på lista si? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tony Hawk's Underground har vært en stor favoritt gjennom min tid som Gamer. Fallout 3 og Oblivion er også to store tittler. Har andre favoritter som: - GTA Vice City - Tony Hawk's Underground 2 - CoD 4 - Ico Kan ikke akkuratt sette noen over hverandre, jeg syns bare alle er veldig bra. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Vaaaaaaanskelig... 1. Zelda Ocarina of time 2. Final Fantasy X 3. Warcraft III The Frozen Throne 4. Final Fantasy IX 5. Unreal Tournament 2004 Tror nesten lista må bli sånn. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Uansett sjanger eller plattform? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (har vist ikke lov å bumpe mer:P så da skriver jeg noen fullstednige settnigner. For det ER LOV.) ser mange velger å sette opp zelda i sin top 5 liste^^ skulle øsnke de kunne rekonstruere: The legend of Zelda - Ocarina of time til Wii^^ det hadde vært ganske fun å spilt igjen^^ har dessverre mista mitt orginale spill men . Keep it up:D Jepp. Jeg skulle gjerne ønsket det. Man kan jo spille Zelda Ocarina of Time Master Quest (GameCube spill) til Wii, men det er ikke like moro som originalen. Man har blant annet dårligere kontroll over Link, og noen av gåtene i spillet er gjort om til mye vanskeligere. Gleder meg til at et nytt Zeldaspill kommer til Wii. Jeg ble litt skuffet over Spirit Tracks til DS. Jeg tror ikke dette er ulovlig om du har spillet, så jeg skriver det her. Hvis du laster ned project 64 til pc, og så laster ned Ocarina of Time som en ROM fil fra feks www.rom-freaks.net og så bare åpner filen i n64 er det bare å spille i vei! Det gjorde jeg og det funker faktisk ganske bra! Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Uansett sjanger eller plattform? Jepp^^ Lenke til kommentar
Netr0muS Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 1. Final Fantasy VII 2. Deus Ex 3. Secret of Monkey Island 4. Half-Life 2 5. Command & Conquer: Tiberian Dawn Har såpass mange flere favoritter at det skulle gjerne vært en lengre liste, men uansett er FFVII og Deus Ex sikret toppkarakter når som helst. Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 final fantasy ruuules:D Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 1. Anarchy Online 2. Unreal Tournament 3. Doom 4. Half Life 5. Counter Strike pre 1.6 Disse 5 spillene har satt standarden for hva jeg krever et spill bør inneholde. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Battlefield serien Half Life serien Bioshock Fallout 3 Stalker Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) hehe jeg la ned battlefield 2 bare for å sjekke om det hadde kommet noen nye innlegg^^ BF2 FTW! Endret 14. juli 2009 av TraXor1502 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hoi, hoi, dette var vanskeleg... Sjølv om eg har ein klar nummer 1, så er det dei andre som er vanskelege... Nummer 5 - Fable Følelsen av å starte Xboxen kvar gong eg skulle spele Fable var fantastisk. Tankane om kva eg hadde gjort tidlegare strauma på, og eg var alltid klar for nye eventyr. Herleg stemning. Nummer 4 - Diablo II Huff-a-meg for ein historie! Storyen gjorde meg avhengig av dette spelet, MÅTTE få med meg kva som skjedde viss eg kom meg vidare. Det mørke temaet gjorde ikkje akkurat opplevelsen dårlegare. Nummer 3 - Super Mario 64 Aah, barndomsminner. Ufatteleg mange timar brukt på Nintendoen og den verdenen der. Oppdraga var (nesten) alltid like morosame og følelsen du fekk etter å ha fått ei vanskeleg stjerne var fantastisk! Nummer 2 - Heroes of Might and Magic III Ubegripeleg morosamt spel, både multiplayer og singleplayer. Ganske sikker på at det er det spelet eg har brukt mest tid på (utanom WoW, ofc... ). Heilt klart det beste i HoMM-serien. Nummer 1 - The Curse of Monkey Island Aldri har eg blitt så betatt av eit spel. Gameplayet, dialogane, humoren, stemningen, musikken, miljøet, storyen, grafikken... Det er rett og slett vakkert - ei perle innan spel! Lenke til kommentar
ducktales Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 1. Day of the tentacle 2. Doom 3. Sam & Max Hit the road 4. Civilization 2 (og 4) 5. Battlefield 1942 Generelt alle de gode gamle spillene! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Se filmen hos Youtube Siden det er så mye Zelda snakking her oppfordrer jeg dere til å se den syke filmen her Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 aldri spilt day of the tentacle selv:P men veit mange syns dette er kjempebra, så det blir nok en av de jeg vurderer å kjøpe først fremover^^. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er nok ikke så lett å finne til til en rimelig pris. 1. Day of the Tentacle Samarbeid i 3 forskjellige tidsperioder gjør dette til tidenes beste spill-konsept. I tillegg veldig morsomt og absurd i beste lucasarts-stil. 2. Counter-Strike Har blitt noen år med CS. Kan alltids finnes frem og spille noen runder. Finnes etterhvert utrolig mange måter å spille på, og svært morsomt å spille kamper med noen kompiser. 3. The Curse of Monkey Island Det 3. spillet er faktisk det beste i serien. Nydelige bilder og svært, svært morsomt. 4. Command & Conquer Har utrolig mange gode minner fra dette spillet. Senere også med LAN-muligheter. Må nesten nevne Red Alert også, selv om det aldri ble helt det samme. Tiberium Sun var en skuffelse. 5. Grand Theft Auto 2 Brukte maaaange timer på det første spillet. Men med litt bedre grafikk, større, gode oppdrag, flere våpen, bedre radio osv, er dette det GTA-spillet jeg alltid finner fram hvis jeg får lyst til å spille GTA. Andre spill som er verdt og nevne: Heroes of Might and Magic III Age of Empires II (med expansion pack) Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hva er deres Topp 5 Spill "of all time!"? Alle spill fra både konsoll og PC kan vere med. Mine er: 1. Zelda: Ocarina Of Time (N64) 2. Final Fantasy 9 (PSX) 3. Mario 64 (N64) 4. Elders Scrolls 4: Oblivion (Xbox 360,PS3,PC) 5. Might & Magic 7: For Blood And Honour (PC) Endret 11. november 2009 av Lugaid Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 1: Cod 4 2: Skate 2 3: Burnout Paradise 4: Need for speed: Most wanted 5: Fifa 10 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) 1. Super Mario World (SNES) 2. Zelda: Zelda: Ocarina Of Time (N64) 3. Megaman X (SNES) 4. GTA: San Andreas (PS2) 5. World Of Warcraft (PC) Endret 8. november 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå