HulkHaugen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Etter at jeg kom hjem fra ferie, var ikke maskinen min som den skulle. Det har nemlig lynet og tordnet, og LAN(onboard) var defekt. Kjøpte meg et nytt PCI kort og monterte det, samt at jeg har deaktivert det defekte i BIOS. Senere fikk jeg en bluescreen her i Vista (aldri sett det i Vista før, trodde det var utdatert...), men etter restarten kom denne "problemløseren" til Windows frem og anbefalte meg å oppdatere BIOS, og mente at RAMene mine kunne være defekt. Har nå lastet ned Memtest86+, og tenkte å sjekke med det.... Men, en ting. Jeg får også mye tull i grafikken, eller ikke mye, men der kommer noen horisontale striper på tekst og lignende rundt forbi. Ikke mye i det hele tatt, men noe er nok ikke som det skal. Prøvde å oppdatere skjermkortdrivere, men det hjalp heller ikke. Lurer på om det kan være dødt... Så kommer spørsmålet. Er det noe annet jeg kan gjøre for å teste hardwaren min? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 ingen som har noen forslag her? spesielt det med skjermkortet irriterer meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå