Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med russetid, venner og relasjoner, noen råd?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_annon_*

Hei! Skal begynde i 3.klasse nå til høsten, jente, er 17 år og har passe med venner. Hadde en fast krets jeg hang litt mye med før, før at jeg og den ene begyndte å krangle og ble blodige uvenner. Dette er noe som ikke går an å ordnes opp i. Det var min faste krets før hun ble med (ny altså), så når jeg og hun ble uvenner stjal hun ca alle sammen. De er nøytrale til situasjonen vores og håper på at dette ikke gjør slik at en av oss må drite i å vere me på russebilen, men jeg klarer ikke og har IKKE lyst å vere på russebil med den jenta. Hun har ødelagt så mye for meg og stjelt så mye at det klarer jeg ikke. Men tingen er at nå er jeg egentlig ganske alene. Hvet ikke hvem jeg skla forholde meg til. Har aldri vert upopulær, men nå føler jeg at alt rasre sammen. Mistet alt pga den stygge drittkjærringa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med en gutt som har peiling på bil, så er det du som tar intiativet til russebilden. Da kan du velge ut alle venninnene du vil ha med, så er det tilfeldigvis ikke plass til den siste jenta.

Eneste jeg kan komme på i farta, men gir deg vel større sjanser enn å bare se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er nesten et år til før du innser at ting ordnet seg da likevel, selv om du var særdeles negativ nå. Spar bekymringene til den tid kommer heller. Mye kan som sagt forandre seg på et år.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Bli voksne (evt. lat som) og innse at dere ikke kan styre vennene deres i den retningen dere vil. Om dere virkelig ikke klarer å bite i det sure eplet, er det lite å gjøre med den situasjonen...med mindre hu jenta på mystisk vis skulle forsvinne. Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

To jenter jeg kjenner var så i tottene på hverandre at det var grining og skriking hver gang de så hverandre. Etter to uker uten at noe forandret seg ble det konkludert av både de to jentene og alle rundt at de aldri kunne snakke sammen igjen. Dette er noen måneder siden nå.

Jeg irriterer meg litt over disse to, det er nemlig umulig å være i nærheten av de uten å få høre hvor mye de elsker hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...