Gjest Guest_Yesman_* Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det normalt å bruke 15 til 20 minutter før eg kommer nårjeg runker, føler dette er alt for lang tid, eller? Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er da vel en god ting? Du vil vel helst holde lengst mulig når du puler livskitten ut av et kvinnfolk vel? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yesman_* Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja det er vell det, er bare sykt stress noen ganger. Har faktisk litt problemer med å komme når eg har sex med dama, og det funker lite ... Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har du også problemer med å få orgasme når du runker alene og har kunne kåtet deg opp lenge? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yesman_* Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja har prøvd å holde meg litt, neb det funker ikke. Dama gjør en god jobb med å gjøre meg kåt, hu kan bare kysse meg litt heftig så er den oppe, men jeg sliter med å komme.. Under sex og da eg runker alene. Blir sliten av å holde på med hånda i 20 min og dama for vondt da eg holder på for lenge .. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja har prøvd å holde meg litt, neb det funker ikke. Dama gjør en god jobb med å gjøre meg kåt, hu kan bare kysse meg litt heftig så er den oppe, men jeg sliter med å komme.. Under sex og da eg runker alene. Blir sliten av å holde på med hånda i 20 min og dama for vondt da eg holder på for lenge .. Prøv å fokusere på nytelsen i stede for å jage etter orgasmen, stopp heller opp når du blir sliten. prøv å ikke stresse etter å få orgasme. Tenker dette etterhvert vil hjelpe. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skip ett par runkingser. 3-4-5-6-7 dager. Om det da tar like lang tid .. eh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg