Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bruker 15-20 min før jeg kommer når jeg runker, normalt?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Yesman_*

Er det normalt å bruke 15 til 20 minutter før eg kommer nårjeg runker, føler dette er alt for lang tid, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Yesman_*

Ja det er vell det, er bare sykt stress noen ganger. Har faktisk litt problemer med å komme når eg har sex med dama, og det funker lite ...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*

Har du også problemer med å få orgasme når du runker alene og har kunne kåtet deg opp lenge?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yesman_*

Ja har prøvd å holde meg litt, neb det funker ikke. Dama gjør en god jobb med å gjøre meg kåt, hu kan bare kysse meg litt heftig så er den oppe, men jeg sliter med å komme.. Under sex og da eg runker alene. Blir sliten av å holde på med hånda i 20 min og dama for vondt da eg holder på for lenge .. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*
Ja har prøvd å holde meg litt, neb det funker ikke. Dama gjør en god jobb med å gjøre meg kåt, hu kan bare kysse meg litt heftig så er den oppe, men jeg sliter med å komme.. Under sex og da eg runker alene. Blir sliten av å holde på med hånda i 20 min og dama for vondt da eg holder på for lenge .. :ermm:

Prøv å fokusere på nytelsen i stede for å jage etter orgasmen, stopp heller opp når du blir sliten. prøv å ikke stresse etter å få orgasme. Tenker dette etterhvert vil hjelpe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...