Lottokupong Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Prosessen "system" bruker veeeldig mye CPU til meg, mer enn hva det har gjort før. Jeg har nylig formatert pc-en, så det kan hende jeg mangler drivere. Jeg har også renset skjermkort vifta, alle viftene for støv, samt renset støv andre plasser i pc-en. Har kjørt sånn driver "check" hvor jeg fant ut at jeg trengte nye "controll" drivere, noe jeg ikke har den fjerneste aning om hva er. Jeg lastet ned Evereset for å se om det kunne gi meg litt hjelp til hva jeg burde laste ned, og jeg googla meg fram til noe med "800" og jeg lastet ned driverene. Hjalp gjorde det iallefall ikke, så jeg spør noen her, om hva det kan være som gjør at jeg har 10% CPU usage, men system bruker ca 67 552 KB minne. Lenke til kommentar
Lottokupong Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 problemet var da altså at det var AVG'en min som fikk systemet til å bruke så mye, jeg slettet / endra versjon og nå tar bare systemet 240 kb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå