stasomfaen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har før spilt hockey, men slutta pga laget for det meste (syns de fleste begynte å oppføre seg ille og jeg mistet lysten). Nå er jeg 16, snart 17 og jeg sluttet for 3 år siden. Jeg klarer fint å stå på skøyter og sånt, men trenger å øve på skudd, passninger og litt diverse back-trening og generelt fysisk. Jeg har gjerne lyst til å spille hockey senere, men er ikke akkurat god nok/i god nok form til å starte med de jeg spilte med før enda. Jeg prøvde meg før jul på et lag som er 2 år yngre enn meg og det gikk fint, de syns jeg spilte bra til å være "ny" igjen og jeg var passe god back, men jeg sluttet igjen pga formen og pga jeg sliter med å huske øvelser (veldig mye kjeft). Så det jeg tenker er å begynne å trene meg opp fysisk og muligens starte med amerikansk fotball til høsten og spille det en stund. Er det mulig å spille seg inn igjen på U19 eller 1-divisjon hvis man viser at man er helt ok? så kan man trene litt med dem det første året for å forbedre seg, og deretter starte med kamper og satse litt hardere? Jeg savner sporten utrolig og føler et lite tomrom hvis jeg ikke får i det minste spilt 1-divisjon noen gang mer. Er det flere som har startet/startet igjen i sein alder og gjort det bra, eller i det hele tatt kommet på et lag? Ønsker ikke svar som "spør treneren", men svar som forklarer det jeg har skrevet. Noen som har peiling? Føler jeg vil dedikere mye av livet mitt til å drive med sport jeg elsker. For å være ærlig, så er jeg deprimert, og kommer til å være det i en god stund framover hvis dette er nesten "umulig". Det skal vel gå an med litt trening? Og deretter trene med laget? Endret 15. juni 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Ingen innspill? Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Spiller hockey i enga sjæl, på U19 laget der, og kan med sikkerhet si at sansynligheten for å spille seg inn på et lag i U19 Elite vil bli veldig vanskelig. På en annen side aner jeg ikke hvor gode grunnferdighetene dine er. Uansett ville jeg lett etter en klubb i U19 1. Div. Klubbene der er ofte ikke fullt så seriøse som de i Elite, og tror jeg ville ha passet ganske greit. Hvor mye tid du er villig til å legge inn i det er essensielt. For et slikt comeback vil kreve mye tid og krefter. Begynn nå med å legge et godt fysisk grunnlag, så du har det inne før du går på is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå