strykebrettet Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva slags "dass papir" er best? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Lambi Mykt og godt Enig,jeg bruker en sånn tørkerull av lambi som pute jeg :wink: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Bruker det som er på dasset jeg.... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 er ikke denne tråden vært oppe før? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 er ikke denne tråden vært oppe før? Jupp, og den ble stengt Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Personlig synes jeg ofte det billigste dasspapiret er det beste. Jeg liker ikke mykt papir hvor du ikke kjenner forskjell på papir og ...ja dere forstår. Hardt, resirkulert papir. En kompis av meg bodde forresten i en gammel bygård i Oslo hvor et DIGERT rør til sentralfyren gikk rett forbi skåla. Når det led ut i oktober pleide han å si: "Ja, ja. Nå er det snart sessong for oppvarmet dasspapir igjen..." (Samme karen pleide å stjele sånne digre ruller fra dassene på Blindern for å spe på studentbudsjettet.) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 man trenger jo ikke dasspapir da gammelt hk eller skjorte eller en gammel tentamen gjør jo samme nytten men jeg pleier å bruke 100 lapper jeg Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 er ikke denne tråden vært oppe før? Jupp, og den ble stengt Det ble den ikke! Eller.. kanskje.. husker ikke, men jeg lagde den vertfall!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Papir? Gjør som muslimene og spis med høyre hånd og tørk ræven med venstr hånd. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 sånn dere økonomi pakke me 50 ruller til billig penge som føles som sandpapir er best.. Man ekke mann før sliter og svir når man *kremt* tørker seg Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Papir? Gjør som muslimene og spis med høyre hånd og tørk ræven med venstr hånd. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 sånn dere økonomi pakke me 50 ruller til billig penge som føles som sandpapir er best.. Man ekke mann før sliter og svir når man *kremt* tørker seg D beste papiret er d ja! Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Bruker ett billig ett... ØKONOMI heter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg