gucka Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei Jeg vurderer om jeg skal kjøpe nye telefon, men åsså lurte jer på om nokia 5800 som jeg tror jeg skall kjøpe tåler mye? får jeg trenger en telefon som tåler till har hørt den er bare noe plastik drit men dere som har nokia 5800 si hva dere mener den tåler etter deres erfaringer? gjerne nevn andre touch telefoner som er ber til den prisen Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Et lite øyeblikk så skal jeg kaste den i veggen for å sjekke eller foresten nei det gidder jeg ikke. Den tåler like mye annet som ikke er laget til røff bruk er du ute etter dette er det bedre å kjøpe en Samsung B2100... Det stemmer at den er laget av hardplast men er slett ikke noe drit syntes du dette så finn deg noe annet.. Nei du finner ikke en bedre touch telefon til denne prisen som er så godt spekket og har så mange muligheter. Endret 15. juni 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
gucka Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 har du mistet mobile i bakke eller ner fra noen høyder å den har tålt det uten noen serlige merker? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 har du mistet mobile i bakke eller ner fra noen høyder å den har tålt det uten noen serlige merker? Nei jeg har ikke mistet den i bakken. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ufattelig lite!!! mistet min i bakken og den sprakk [skjermen] . . så bruk veska som følger med eller kjøp den på: www.mytrendyphone.no [?] Lenke til kommentar
jic Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har mistet telefonen min fra bordhøyde flere ganger, har ikke et eneste merker på min, kanskje jeg har vært heldig forhold til andre, men syns den tåler ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå