michael691 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 i en sang fra Gojira som heter ''Global Warming'' synger han i begynnelsen: Four hundred thousand years ago They came from outer space And gave us life here Hvor har han ''400 000 år siden'' fra? Big bang? Nei Menneskerasen? Nei kosmologiske organismer? (?) Scientology? What? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Faktisk lurt på det samme en god stund. Har ikke funnet det ut ennå selv om jeg har googla det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) det rimer? prøv å bytte det ut med 600.000 eller andre tall og se om det passer Endret 15. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Kunne sagt: 6 billion years ago, they came from outer space... Det rimer jo ikke i utganspunktet. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kunne sagt: 6 billion years ago, they came from outer space... Det rimer jo ikke i utganspunktet. rim blir feil, men jeg mente at det klinger.. uten om lignende synsing har jeg inenting å tilføye. Lenke til kommentar
person Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kunne sagt: 6 billion years ago, they came from outer space... Det rimer jo ikke i utganspunktet. rim blir feil, men jeg mente at det klinger.. uten om lignende synsing har jeg inenting å tilføye. 400 tusen virket litt lenge. det var sikkert ikke såå lenge siden de var her Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det har sikkert vært ei dame som har fått budskapet via automatskrift, og skrevet det i ei bok. Boka har kommet i en new age-bokhandel, tekstforfatteren har kjøpt boka, og så har vi det gående. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det ser ut til å være basert på sumersk historie. Zecharia Sitchin har oversatt veldig mye av det i bøkene sine. Hvis det stemmer er det overhodet ikke snakk om noe overnaturlige vesen som har skapt oss, men ganske vanlige men likevel utenomjordiske folk som har skapt oss i sitt bilde for å utføre grovarbeidet for dem da de selv ikke gadd å slite i gruvene sine Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det ser ut til å være basert på sumersk historie.Zecharia Sitchin har oversatt veldig mye av det i bøkene sine. Hvis det stemmer er det overhodet ikke snakk om noe overnaturlige vesen som har skapt oss, men ganske vanlige men likevel utenomjordiske folk som har skapt oss i sitt bilde for å utføre grovarbeidet for dem da de selv ikke gadd å slite i gruvene sine Er de her.... nå? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det ser ut til å være basert på sumersk historie.Zecharia Sitchin har oversatt veldig mye av det i bøkene sine. Hvis det stemmer er det overhodet ikke snakk om noe overnaturlige vesen som har skapt oss, men ganske vanlige men likevel utenomjordiske folk som har skapt oss i sitt bilde for å utføre grovarbeidet for dem da de selv ikke gadd å slite i gruvene sine Er de her.... nå? Det må du nok høre med Gilgamesh om. Han var visst halvparten "gud" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå