trespiser Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Hei, Jeg ser etter noen klær som jeg ikke er helt sikker på hvor jeg skal få tak i. Vil helst vite butikker i norge som selger disse klærne eller om det er noen bra nettbutikker i norge som har dette flanell skjorter nike cortez sko dickies bukser Takker for alle svar Lenke til kommentar
Cortezz Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest. Selvfølgelig. Kommer til å sjekke skobutikkene i byen jeg holder til i morgen. Jeg brukte alltid nike sko før men det har blitt mindre og mindre av det :S Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Fant noe her men det er ikke de fargene jeg vil ha. Vil ha svart og hvit jeg http://test.kingsize.no/Fashion.aspx?ArtNo=8109 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Flanellskjorter har de da på felleskjøpet Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest. Bullshit... Både Stress og Sole har Cortez Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest. Bullshit... Både Stress og Sole har Cortez Har dem "Fly Motion Cortez Black/White" som jeg er ute etter da? eller er det bare de stygge nylon greiene som skulle komme til norge denne sommeren? Må jeg til Oslo for å nå de butikkene? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Sole har både Nylon, Leather og Multi Endret 16. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Sole har både Nylon, Leather og Multi Takk skal du ha. Var innom noen sportsbutikker i dag men det er jo ingen som har hørt om Nike Cortez en gang. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Flanellskjorter har de da på felleskjøpet Ja, men jeg vil ha større ruter på skjorta mi.. veit jeg er kresen Lenke til kommentar
Cortezz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Må være av denne typen for min del (nesten samme hvilken farge). Ikke noen lignende varianter. Har de virkelig akkurat slike på disse butikkene, Homme? I damestørrelser? Stress i Bergen har hvertfall ikke... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 http://www.soleservice.no/no/other1/search/?q=cortez Gratis frakt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Om de har den i sort/rødt vet ikke jeg, men Sole har den hvertfall i hvit/sort og hvit/grønn. Har ingen aning om de har dem i damestørrelse. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Om de har den i sort/rødt vet ikke jeg, men Sole har den hvertfall i hvit/sort og hvit/grønn.Har ingen aning om de har dem i damestørrelse. Ser det dumt ut med hvite sko til mørke bukser? men hva er forskjellen på cortez modellene? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Det ser ikke dumt ut med hvite sko til mørke bukser. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Cortez leather: Orginalen, lær (nesten) hele veien Cortez nylon : Mykere oppbyggning og virker ikke like robost og stoff isteden for lær blandt annet på midten og bak. Cortez multi: Liggner på Nylon, men med en litt annen såle og litt annet. (Egentlig ment som en limited edition sko i starten, men ble isteden masseprodusert.) Fly motion: Annerledes såle som er mer komfortabel under mye aktivitet. Correct me if I`m wrong Endret 17. juni 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå