Gå til innhold

leter etter klær og butikken


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg ser etter noen klær som jeg ikke er helt sikker på hvor jeg skal få tak i. Vil helst vite butikker i norge som selger disse klærne eller om det er noen bra nettbutikker i norge som har dette

 

flanell skjorter

nike cortez sko

dickies bukser

 

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det ;)

På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest.

Lenke til kommentar
Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det ;)

På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest.

Selvfølgelig. Kommer til å sjekke skobutikkene i byen jeg holder til i morgen. Jeg brukte alltid nike sko før men det har blitt mindre og mindre av det :S

Lenke til kommentar
Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det ;)

På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest.

 

Bullshit... Både Stress og Sole har Cortez

Lenke til kommentar
Nike cortez sko tror jeg er umulig å få tak i i butikker i Norge per i dag:( Men for all del, si ifra hvis du skulle finne noen butikker som selger det ;)

På e-bay har de en del! Men er jo kjedelig å ikke kunne prøve skoene før man kjøper de da. Men er greie priser, og kjapp levering som oftest.

 

Bullshit... Både Stress og Sole har Cortez

Har dem "Fly Motion Cortez Black/White" som jeg er ute etter da? eller er det bare de stygge nylon greiene som skulle komme til norge denne sommeren? Må jeg til Oslo for å nå de butikkene?

Lenke til kommentar

Cortez leather: Orginalen, lær (nesten) hele veien

Cortez nylon : Mykere oppbyggning og virker ikke like robost og stoff isteden for lær blandt annet på midten og bak.

Cortez multi: Liggner på Nylon, men med en litt annen såle og litt annet. (Egentlig ment som en limited edition sko i starten, men ble isteden masseprodusert.)

Fly motion: Annerledes såle som er mer komfortabel under mye aktivitet.

 

Correct me if I`m wrong

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...