xSamuraix Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har fått tak i en helt perfekt utgave av Vi Vil Oss Et Land. Den illegale avisen er datert Oktober 1940 og er på 7 sider. Er det noen som vet hva en slik historisk gjenstand er verdt, eventuelt hvor mange som fortsatt ligger rundt omkrig i det ganske land? Jeg har vurdert å ta kontakt med Hjemmefrontsmuseet, men jeg tenkte jeg skulle høre her først Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har fått tak i en helt perfekt utgave av Vi Vil Oss Et Land.Den illegale avisen er datert Oktober 1940 og er på 7 sider. Er det noen som vet hva en slik historisk gjenstand er verdt, eventuelt hvor mange som fortsatt ligger rundt omkrig i det ganske land? Jeg har vurdert å ta kontakt med Hjemmefrontsmuseet, men jeg tenkte jeg skulle høre her først http://www.arkivverket.no/ De har det sikkert, men med slike skatter så er det best å dobbelsjekke. Lenke til kommentar
xSamuraix Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Et lite utdrag av avisen. Har prøvd å få kontakt med riksantikvaren på Kongsberg, etter hva jeg skjønte, og kommer til å fortsette for å høre om de har lyst på avisa og om den eventuelt er sjelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå