Bluebeans Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sånn diger rød boks med "Hoff" grillpomfri krydder hvor mye får jeg for å spise alt innholdet i en slik en på under 10 min? selv har jeg funnet ut i det siste at salt er det beste krydderet, bortsett fra på kylling... sammen med KIKKOMAN!! Det smaker jo salt da... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Salt er ikke et krydder, det er et mineral! BTW, Gastromat RUUULER på perrsup (spør om foilltank vet hva det er)... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dårligste krydder må jo være "Spice girls" Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sånn diger rød boks med "Hoff" grillpomfri krydder hvor mye får jeg for å spise alt innholdet i en slik en på under 10 min? selv har jeg funnet ut i det siste at salt er det beste krydderet, bortsett fra på kylling... sammen med KIKKOMAN!! SKal få heder ære og en evig idiot status for det BTW: show me! show you! kikkoman! kikkoman! show you! show me! kikkomaaaan! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dårligste krydder må jo være "Spice girls" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dårligste krydder må jo være "Spice girls" Spice=krydder Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dårligste krydder må jo være "Spice girls" Spice=krydder Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 basilikum, rosemarin og pepper er ganske godt til skikkelig mat. (biff, svinestek, lammelår etc) ikke nødvendigvis samtidig på vanlig ostesmørbrød foretrekker jeg basilikum. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dolly Dimple krydderet og Texas Grillkrydder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå