C0bra Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvilket krydder liker du best? Jeg liker best piffi Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vel jeg liker best pepper og salt... :wink: Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Nattvigs blandigskrydder er konge! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Grillkrydder eller blandings krydder er best ja. Min mor kjøpte noe blandings krydder fra usa som heter ADOBO og fyfan så godt kjøttet ble med den. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja! grillkrydder også ja! kom ikke på det Grillet makrell med grillkrydder smaker som kylling Liker ikke fisk, men det liker jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Spiser ikke fisk selv (borsett fra fiskepinner) men engang da meg og en kompis var ute og fisket ørret så hadde han med seg blandingskrydder og vi stekte noe småørreter med det og fyflate det var godt. Beste fisken eg noen gang har smakt. :smile: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 grillkrydder/blandingskrydder. kan brukes til omtrent alt. til å med smalahove( ææ tror jeg da) Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Blandingskrydder/pomme fries krydder Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sånn skikkelig god grill krydder er KONGE Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Grillkrydder/piffi/gastromat/etc. = tørket, oppmalt gymsokk Dill er snadder, muskatt også. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dolly's Pizza Krydder og Kocken Piffi! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sitronpepper Pommes frites krydderet er ganske godt Krydderet til dolly dimples Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sånn pommes frites- krydder/pizzakrydder/pepper/salt/bassilikum og lignende er ganske godt Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sånn diger rød boks med "Hoff" grillpomfri krydder Det er det beste. BTW: Angående Natvigs miksen, har du spist BARE makaroni med det krydderet, var hos en litt sær kamerat, som ikke spiser alt her i verden, men det kunne han spise, gjerne flere ganger i uka. Det var faktisk skikkelig godt. Lurer på om jeg skal kjøpe natvig krydder og spise det en dag jeg.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Kjøtt & Grill Krydder. Det er best Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 BTW: Angående Natvigs miksen, har du spist BARE makaroni med det krydderet, var hos en litt sær kamerat, som ikke spiser alt her i verden, men det kunne han spise, gjerne flere ganger i uka. Det var faktisk skikkelig godt. Lurer på om jeg skal kjøpe natvig krydder og spise det en dag jeg.. Jeg har ikke prøvd det med makaroni, men det er vel kanskje det eneste også. Natvig kan brukes til absolutt alt! Det som er kongedigg er brødskive med svinestek, Natvig og sprøstekt løk! Roastbiff med Natvig, rå løk og sylteagurk er på en god nummer 2. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 GRILLKRYDDER Spesielt godt på en Xtra stor Pommes Frites med smelta OST... Jammy Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sånn diger rød boks med "Hoff" grillpomfri krydder hvor mye får jeg for å spise alt innholdet i en slik en på under 10 min? selv har jeg funnet ut i det siste at salt er det beste krydderet, bortsett fra på kylling... sammen med KIKKOMAN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå