Gå til innhold

Leie av Kino eller Auditorie til UFC 100 ? (Trondheim)

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg gleder meg sykt til UFC 100.. Noen flere som gjør ?

Det må jo nesten feires litt :D:D:D:

Så jeg tenkte ... Hadde det ikke vært litt fett å vært ett sted hvor vi kunne sett den sammen noen flere av oss som er FAN !

Vet ikke om det er mulig å leie en liten mini kino sal jeg og hva hadde isåfall prisen vært ? Eller om det hadde vært mulig å benyttet ett auditorie eller noe slikt.. I annet tilfelle har jeg projektor vi til nøds kan bruke den er ikke så bra, men klarer 800x600 i god kvalitet, men skal vi først kjøre.. så skal vi se UFC i HD syns nå jeg :) hehe

Si ifra hvis det kunne vært intressant da :)

Hilsen Mick 27 år :)

Endret av elwapo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.. Eller altså det er en blanding av forskjellige kampsporter.. slik var det i starten, men etterhvert utviklet det seg til MMA som er basert på i hovedsak tre stilarter, Whresling, Striking og Grappling med bakkekamp og låser og kvelninger osv.

Men fortsatt er alt lov av forskjellige stilarter, så jeg tror feks at dersom man hadde vært proffessional boxer og villet gå en mma kamp så er det sikkert ikke noe som forbyr han å gjøre det ?? eller ? det vet jeg faktisk ikke., men han ville unansett ikke kommet så veldig langt tror jeg for de som trener MMA ville antageligvis benyttet andre metoder enn ren boxing for å vinne kampen og lett kunne feks fått han i bakken osv.

men HALLO ? må da være NOEN som er hypp på minikino opplegg ?

Endret av elwapo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...