Gå til innhold

Hjelp, jeg får ikke lov til å ta i mot telefoner

Anbefalte innlegg

hei, jeg har netopp kjøpt meg en ny "telefon" en sony ericsson xperia X1, etter ca en ukes bruk har jeg fått et problem, telefonen min nekter å ta i mot telefoner eller å behandle sms meldinger. jeg har prøvd å resette telefonen til fabrikk innstilingene flere ganger, noen ganger fungerer det en kort stund før problemet kommer tilbake andre ganger fungerer det ikke i det hele tatt.

jeg har etter hvert lagt merke til at telefonen min blinker grønt på siden når noen prøver å ringe meg, men har ingen mulighet til å registrere hvem som ringer eller å svare.

kan noen hjelpe meg med å forstå hva som er galt å hva jeg eventuelt kan gjøre for å ordne det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Mitt tips må være at du åpner batteridekslet og begynner å skru på telefonen. Løser deg seg ikke med dette, kakk telefonen hardt mot bordet, for mest effekt; 10 ganger i rask rekkefølge.. :new_woot:

Men for å være helt alvorlig: mye løser seg hvis du tar ut batteriet. Du behøver ikke å skru av telefonen før du gjør det; det går helt av seg selv.

Lenke til kommentar

ikke noe hjelper, noen ganger får jeg lov til å sende meldinger og mota samtaler andre ganger ikke. det eneste jeg ikke har prøvd er å slå telefonen hardt i bordet.

hadde det ikke vært for at jeg kan ringe ut hadde jeg vært sikker på at det var teleoperatøren det var noe galt med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...