quazzix1 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 hei, jeg har netopp kjøpt meg en ny "telefon" en sony ericsson xperia X1, etter ca en ukes bruk har jeg fått et problem, telefonen min nekter å ta i mot telefoner eller å behandle sms meldinger. jeg har prøvd å resette telefonen til fabrikk innstilingene flere ganger, noen ganger fungerer det en kort stund før problemet kommer tilbake andre ganger fungerer det ikke i det hele tatt. jeg har etter hvert lagt merke til at telefonen min blinker grønt på siden når noen prøver å ringe meg, men har ingen mulighet til å registrere hvem som ringer eller å svare. kan noen hjelpe meg med å forstå hva som er galt å hva jeg eventuelt kan gjøre for å ordne det? Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ta telefonen med tilbake der du kjøpte den. En telefon som ikke kan ringes inn til, eller behandle sms, er helt klart en feilvare. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mitt tips må være at du åpner batteridekslet og begynner å skru på telefonen. Løser deg seg ikke med dette, kakk telefonen hardt mot bordet, for mest effekt; 10 ganger i rask rekkefølge.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mitt tips må være at du åpner batteridekslet og begynner å skru på telefonen. Løser deg seg ikke med dette, kakk telefonen hardt mot bordet, for mest effekt; 10 ganger i rask rekkefølge.. Men for å være helt alvorlig: mye løser seg hvis du tar ut batteriet. Du behøver ikke å skru av telefonen før du gjør det; det går helt av seg selv. Lenke til kommentar
quazzix1 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 ikke noe hjelper, noen ganger får jeg lov til å sende meldinger og mota samtaler andre ganger ikke. det eneste jeg ikke har prøvd er å slå telefonen hardt i bordet. hadde det ikke vært for at jeg kan ringe ut hadde jeg vært sikker på at det var teleoperatøren det var noe galt med.. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gå på internett-kontoer, alternativer, foretrukket modus. Sett denne til "bare CS". Har ikke X1 framfor meg, men trur det er CS valget heter. Kan hende det heter LS, Linjesvitsjet eller kun GSM også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå