Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får hodepine når jeg onanerer?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt14

Hei. Jeg er en gutt på 14 år som onanerer daglig. Dette har jeg gjort i en lang tid, men i den sisste perioden har jeg begynt å få vondt i hodet. Dette er veldig irriterende og plager meg ut i heita både på dag og natt. Smertene er ganske ikke så store (ikke sånn kjempe). Når jeg mener smerter er den nesten som når du har hodepine (regner med at de fleste vet hvordan det kjennes). Jeg får først vondt i hodet når jeg Onanerer raskere og strammt.

Hjelp! jeg klarer ikke dette lengere..

Gutt på 14 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

You are doing it wrong ;)

Som en generell regel så kan det lønne seg å ikke gjøre ting med deg selv som medfører ubehag. Dropp onaneringen noen dager og se om hodepinen også holder seg borte. Ellers sier du at det kommer når du gjør det raskt og 'stramt'. Jeg gjetter på at du da spenner kroppen? Det kan jo forårsake diverse smerter.

Så, dropp onanering i noen dager for å bekrefte at det er årsaken. Prøv så andre måter å gjøre det på til du finner ut hva som er problemet. Det er forsåvidt ikke normalt å få hodepine av onani, så det kan jo gjerne være noe annet som er årsaken.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt14

Tusen takk folkens! Skal bli vanskelig å holde seg unna, men så vidt jeg vet strammer jeg ingen ting annet en snurrebassen.

Aner ikke hva jeg gjør feil, men er værtfall jævla irritert av denne smerten

Lenke til kommentar

Du burde bare rett og slett ta en pause ei stund.

Om du holder deg borte fra slike aktiviteter i et par dager, opp til en uke, så blir det som oftest bra igjen.

Om det ikke blir bra igjen er faren for at du har pådratt deg en varig greie, som gjør at du vil ha veldig vanskelig for å bedrive seksuelle aktiviteter.

Dersom du ikke kan holde deg borte, så anbefales det å ta ting veldig sakte, gjerne bli ganske veldig opphisset før du begynner, for så å gjøre det mye seinere enn du pleier helt til du er ferdig.

Lenke til kommentar
hehe, varige mèn fra onani. Da gjør man det virkelig feil.

Tror nok TS kan slappe av akkurat der, men det skader nok ikke å slappe av noen dager for så å ta det forsiktig når han begynner igjen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Coital_cephalalgia

Som i følge visse "ask the doctor" lignende sider på internett kan vare i opp til flere år dersom det ikke forsvinner etter en stund du har avstått fra seksuelle aktiviteter.

Lenke til kommentar

Holy crap!

Der lærte jeg virkelig noe nytt.

EDIT:

Så slo det meg at det der må jo være veldig upraktisk sett utifra evulosjon. Får man vondt i hodet av sex så får man kanskje ikke så mange unger...

Endret av noob11
Lenke til kommentar

Tipper dette er spenningshodepine som blir utløst av orgasmen. Google it!

Kan være en knute i nakke eller skuldre f.eks. Opplevde det selv, kunne ha hodepine i 4-5 dager etter orgasme. Men litt hard massasje i nakke/skuldrer gjorde susen. Var en god knute der gitt.

Lenke til kommentar

Aldri hørt om fenomenet før. Kan det være blodtrykket som stiger litt ekstra under opphissetheten før orgasme?

Er det noen andre i familie nær deg som har problemer med blodtrykk, migrene med flere helseproblemer? I den lenken som noen nevnte tidligere i tråden, så står det at å gå ned i vekt (om overvektig) og det å trene litt mer aktivt kanskje kan hjelpe. Dessuten var det nevnt en betablokker i samme lenke, som ett botemiddel.

Endret av G
Lenke til kommentar
Hei. Jeg er en gutt på 14 år som onanerer daglig. Dette har jeg gjort i en lang tid, men i den sisste perioden har jeg begynt å få vondt i hodet. Dette er veldig irriterende og plager meg ut i heita både på dag og natt. Smertene er ganske ikke så store (ikke sånn kjempe). Når jeg mener smerter er den nesten som når du har hodepine (regner med at de fleste vet hvordan det kjennes). Jeg får først vondt i hodet når jeg Onanerer raskere og strammt.

Gutt på 14 år

Det er fordi når du kommer, så er det litt av hjernemassen du spruter ut.

Lenke til kommentar

kan jo også være blue balls (link)? Tenker siden du er så ung så har du kanskje litt problemer med å få onkelig orgamse og sånt?

Some men may also experience other side effects. These can vary from a minor headache that generally wears off after a couple of minutes, or muscle cramps.
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hei!

Jeg ser det har kommet mange gode svar her, men jeg tenkte jeg skulle svare jeg også. Jeg vet at folk som leser dette mest sannsynlig har dette problemet selv, noe jeg også hadde for godt over et år siden. For min del fikk jeg ekstremt vondt bak i hodet i det jeg skulle "komme." Dette skjedde også de neste gangene jeg prøvde. Jeg ble livredd og leste overalt på nettet og så at andre også hadde hatt dette problemet.

Mitt tips er bare å la være å "nappe løken" i en uke, og prøve deg frem da. Kjenner du at hodepinnen er i ferd med å komme igjen er det bare å avslutte. Det gjorde jeg og ventet en ny uke. Da måtte jeg ta en kjapp en i dusjen og det gikk fint. Det gikk over for meg uten legebesøk, selvom jeg var dritredd! Noen ganger (veldig sjeldent) kjenner jeg at hodepinnen er på vei til å komme tilbake. Gjerne i perioder jeg drar den oftere enn ellers. Da er det bare å ta pause i noen dager igjen.

Denne problemstillingen unner jeg ingen, men mitt tips er bare å la den være og prøve deg frem etter hvert. Så har du lest alt dette er et bare å slappe av, det gikk over! (regner med at de som ikke har dette problemet ikke orker å lese dette)

Hilsen gutt 17, når det skjedde.

Lenke til kommentar

Gutt på 14 år

Kanskje du egentlig er... jente..?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...