Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem? (med gutt)

Gjest Guest_jente19_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente19_*

Det er en gutt jeg har hatt et litt godt øye til en stund, og for en uke siden endte vi opp med å rote og ha sex. Jeg har ikke turt å opp kontakten helt, for jeg er litt redd for å bli avvist og føler meg dum. Hvordan skal jeg gå fram slik at vi kan møttes igjen og mulig at det skal skje noe mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå bort til han og vis han puppene dine.

Fra spøk til revolver:

Hvorfor ikke ta opp igjen kontakten? Om du ikke virker for needy er det ingenting å tape. Ikke la det kun gå denne veien: Deg -> han, men også motsatt. Svarer han ikke på meldinger må du ikke mase for mye osv. Du kan ihvertfall ikke sitte der å ikke gjøre en dritt.

Men dere har rota og hatt sex. Var detta i fylla? Om det ikke var i fylla ser jeg ikke problemet med å sende han en melding og spørre om dere skal finne på noe. En kinotur osv er jo en sikker vinner.

Lenke til kommentar

Selv om det var i fylla, så virker det som du vil noe mer med denne fyren. Husk, ikke la deg bli utnytta. Om du føler deg veldig tiltrukket av han nå, så vurder om det KUN er seksuelt eller noe mer. TENK over det! Nå baserer jeg mine utsagn på opplysningene jeg har fått oppgitt av deg, så det jeg sier kan være feil.

Men om du bestemmer deg for å kjøre på, så gjør du som jeg var inne på i forrige post. Kanskje det å sende ei melding blir litt rart, men prøv å støt på han in real life, og nevn dette med kinoturen eller noe annet. "Du, vi skal ikke dra på kino sammen a?"

Er jo ikke lenge til den nye filen "Hangover" kommer på premiere, og denne skal visstnok være ganske bra. Mener det var 19 juni. Verdt å prøve den kanskje! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...