Myrsve Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Når er premiera på Matrix Reloaded. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Når er premiera på Matrix Reloaded. Omtrent 21 mai her i Norge Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ikke for å være gledesdreper men neste ting kan du posten denne i "småplukk" eller "SO2" postene :smile: Matrix Reloaded blir rå, og jeg har biletter til premieren Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ikke for å være gledesdreper men neste ting kan du posten denne i "småplukk" eller "SO2" postene :smile: Matrix Reloaded blir rå, og jeg har biletter til premieren *skryte skryte* skryter alltid du... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Matrix Reloaded blir rå, hvordan vet du det? har du sett den? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 GLEEEDDDEERR MEG VIIIIIIILLLT!!!!!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Matrix Reloaded blir rå, hvordan vet du det? har du sett den? Den bare blir det Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har lest noen sider (ca 10) av manuset til Reloaded, og den virker utrolig bra. Bare storyboardet blir så bra som det kan bli, så blir dette bra :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis du tenker på det som JB lekket, så er ikke det et manus (script), men et scriptment (usikker på hva det norske ordet er). Dette til opplysning. Men jeg tror nok den blir fet, ja. Husk å bli sittende, for etter rulleteksten kommer en trailer for Revolutions. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Men jeg tror nok den blir fet, ja. Husk å bli sittende, for etter rulleteksten kommer en trailer for Revolutions. Jeg vet Og før filmen tror jeg traileren til LOTR:ROTK kommer Ang. manuset så vet jeg ikke om det er JB lekket (hva nå enn det er ). Er ihvertfall på 104 sider, noe jeg egentlig syntes var litt lite. Men jeg kjenner meg igjen når jeg leser det (pga traileren), og det var litt digg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 JB er en kar som lekket scriptmentet på diverse forum. Warner Bros. fikk fjernet samtlige, bortsett fra kopien jeg har her da. Har ikke lest det, og vil ikke lese det. Kanskje jeg titter på det etter jeg har sett filmen. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Matrix Reloaded blir en kolosal film ja. Hmm, lurer på om jeg har for store forhåpningen iforhold til filmen jeg... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 synes nå at 1ner'n var bedre, håper at terminator 3 overgår t2 i stedet Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 synes nå at 1ner'n var bedre, håper at terminator 3 overgår t2 i stedet har du sett den? forresten har den fått 2'ere i amerikanske aviser. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Filmen er jo på nettet ... leste jeg i en nettavis .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå