HogneVevle Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei på dere! Jeg har fått i oppdrag å lage en sånn type bildepresentasjon / slideshow fra en Englandstur klassen min var på nylig (10. kl). Den skal vises frem på torsdag, på avslutningen/vitnemålsutdelingen. Vi var bl. a. i Goathland (aka Aidensfield), og her tenkte jeg da å spille den Heartbeat-vignetten (Med hjartet på rette staden), men denne fyller jo bare en liten stund. Har noen noen andre forslag? Lurte på f. eks. noe av The Beatles, eller noe annet britisk, men vet ikke hvilken sang.. Gjerne noe som spiller på at alle går hver sin vei, og avskjedens tide er kommet he he. Forslag mottas i hvertfall med takk! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Little Help From My Friends (Beatles). Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gary Moore passer vel bra i slike tilfeller? Spanish guitar instrumental f.eks;) Lenke til kommentar
HogneVevle Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Takk til begge Lenke til kommentar
HogneVevle Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Flere forslag mottas med takk - filmen ble litt lang så jeg trenger fler Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Pulp - "Mile End" The Rolling Stones - "Paint It Black" Radiohead - "Subterranean Homesick Alien" Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 The Clash - "London Calling" - Kanskje ikke så mye med å gå hver sin vei menmen. Oasis - "Don't Look Back in Anger" - Tittel sier vel alt egentlig. Vet ikke helt om det var dette du var på utkikk etter, men to låter som bare datt ned her gitt Lykke til med filmen og avslutningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå