inspo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei Såg en billig kvit HTC Touch Diamond på Amentio. Amentio - Link Men så står det: (HTCDiamondKjedehusW) Hva betyr det?? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjedehuset = Nordialog, Mobildata og Telekiosken. Kanskje de har fått den fra en av deres leverandører (Telefast) da er den mest sannsynlig operatørlåst. Dette er jo bare spekuleringer. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Kjedehuset = Nordialog, Mobildata og Telekiosken. Kanskje de har fått den fra en av deres leverandører (Telefast) da er den mest sannsynlig operatørlåst. Dette er jo bare spekuleringer. Ok. Eg spurte kundeservice hos Amentio, og der sa dei at mobilen ikke var låst. Men får bare bestille og se. Har Telenor uansett, så om den er låst betyr ikke så masse Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kjedehuset = Nordialog, Mobildata og Telekiosken. Kanskje de har fått den fra en av deres leverandører (Telefast) da er den mest sannsynlig operatørlåst. Dette er jo bare spekuleringer. Ok. Eg spurte kundeservice hos Amentio, og der sa dei at mobilen ikke var låst. Men får bare bestille og se. Har Telenor uansett, så om den er låst betyr ikke så masse De fleste selger den rundt denne prisen i allefall en 6-7 nettbutikker og grunnen er at det er en utgått modell da Diamond 2 har kommet og de fleste vil ha den med sine forbedringer.... Lenke til kommentar
inspo Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ok :-) Syns Diamond er mer enn bra nok til mitt bruk, eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå