bergangster Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har et litt større enn lite problem meg kombinasjonen kX-driver, Audigy, MSI TV@nywhere og MSI InterVideo WinDVR. Saken er at i manualen til TV-kortet står det at jeg skal koble lyden fra en minijack utgang på TV-kortet til mikrofonen på lydkortet mitt. For det første vil jeg heller koble den til line-in for å få stereo og vesentlig bedre lydkvalitet (om jeg kobler den til mik-inngangen får jeg sånn "rope høyt inn i mikrofonen"-skurring). Jeg har _store_ problemer med Creatives Audigy driverpack, og er heller misfornøyd med deres innsats på den fronten (men det er en helt annen historie), så ikke kom med den løsningen kX sine, derimot, funker utmerket; med det ene unntaket: Det er svært så skjelden det er lyd på TVet, og går jeg inn i Properties i programvaren på lydinngang har jeg et valg: Enhet: kX Wave SB0092 10k2 [A400] 0/1, men ingen alternativ under kilde (Det hadde jeg den ene gangen jeg fikk Creative sine drivere til å funke, kunne velge mellom mic, line-in osv) Er det noen som har vært borti noe lignende (eller kan noe om kX i det hele tatt). Finner ikke ut av noe her jeg sitter, lyden har bare funket (takk og lov) under Champions League-kampen i går hele den siste uken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå