Gå til innhold

Hvilken SOFTGUN bør jeg gå for?

jorgenkg

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av softgun. Det trenger ikke å være noen videre "state of the art" softgun, men heller ikke det værste av china-copys

Jeg har lett litt rundt, og funnet disse, men trenger litt anbefaling:

https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/20017835/

http://www.websitefolder.net/Nettsport/art...&iPageID=54

http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...15d9b6f7dfe0df3

Tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CA Sportsline er det delte meninger om, men jeg ville nok holdt meg unna dem. Spetznaz-en fra Arsenal Beta (?) har jeg aldri hørt om, så den hadde jeg nok ikke satset på.

Jing Gongs G36, derimot, sies å være blant de beste våpnene fra JG, og generelt sett et veldig godt våpen. Jeg ville uten tvil valgt denne, om valget stod mellom de tre du linket til.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gå for samme gevær som meg: AK-74u

"Litt" dyrt, men ellers har jeg ingen dårlige erfaringer med det siden jeg kjøpte det sommeren 2008.

Nei, men likevel utifra de geværene du har utpekt og den prisklassen, ville jeg gått for G36C som mange her allerede har utpekt :)

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte JG G36C og er kjempe fornøyd. Kjøpte en ekstra mag. som jeg klipset utenpå det som fulgt med. Har også en tripod eller hva det heter. Skal også kjøpe rødpunkt sikte :D

Du er kjempe fornøyd med å bryte norsk lov skjønner jeg

Og du skal begynne å grine for at det ikke er du som eier den?

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Ikke trekk forhastede beslutninger nå om Durochris bryter noen lover. Det er ikke 100 % sikkert at det er Durochris som eier(eller kjøpte) geværet sitt selvom han skriver slik at man kan tro det.

Det kan jo være for eksempel foreldrene hans som eier og har kjøpt det. Siden han er 16 år så kan det også være en mulighet at han har meldt seg inni en softgun klubb som tillater medlemskap for 16-åringer slik at han kan spille lovlig med det og.

(OBS: Kan være at han må søke om en dispensasjon fra politet eller noe lignende, men er litt usikker på det)

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte JG G36C og er kjempe fornøyd. Kjøpte en ekstra mag. som jeg klipset utenpå det som fulgt med. Har også en tripod eller hva det heter. Skal også kjøpe rødpunkt sikte :D

Du er kjempe fornøyd med å bryte norsk lov skjønner jeg

Og du skal begynne å grine for at det ikke er du som eier den?

Nei, for det første ville jeg aldri grine over enn G36, spesielt en c versjon.

For det andre utifra svaret ditt, vil jeg tro du er en drittunge som, tyder på at ingen seriøse klubber ville hjelpe deg med disp, noe som igjen tyder på at du bryter norsk lov, og kan straffes med opp mot 2 år fengsel og 6000kr i bot

Lenke til kommentar
Ikke trekk forhastede beslutninger nå om Durochris bryter noen lover. Det er ikke 100 % sikkert at det er Durochris som eier(eller kjøpte) geværet sitt selvom han skriver slik at man kan tro det.

Det kan jo være for eksempel foreldrene hans som eier og har kjøpt det. Siden han er 16 år så kan det også være en mulighet at han har meldt seg inni en softgun klubb som tillater medlemskap for 16-åringer slik at han kan spille lovlig med det og.

(OBS: Kan være at han må søke om en dispensasjon fra politet eller noe lignende, men er litt usikker på det)

Vet du hvem jeg er? Det er helt riktig! :D

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Vet du hvem jeg er? Det er helt riktig! :D

Pisspreik. Hvorfor forklarte du ikke bare dette selv, da? Åh, jeg vet; fordi det aldri falt deg inn. Du er så åpenbart full av BS at det er til å grine av.

Lenke til kommentar

Persjonlig gir jeg ikke ut airsoft info på steder der folk kan fake alderen sin,

For hver 16åring som faktisk har disp er det 2000 som ikke har det, hva er sjangsene for at han ene skal dukke opp her, og ikke i et organisert klubb forum.

I den offisiele airsoft tråden har man litt kontrol, syns mods bare skal stenge alle disse random airsoft trådene som dukker opp.

Lenke til kommentar

Det er faktisk mot reglene på forumet å snakke om å bryte norsk lov, eller hjelper andre med å bryte norsk lov, er som at en kar kommer på forumet og spør om den beste måten å drepe x-kona, skal vi da bare komme med hjelp til karen eler påpeke at det er ulovlig å drepe noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...