Gå til innhold

[Løst]Krise! Windows Movie Maker vil ikke lagre som filmfil!

Anbefalte innlegg

Eg har nettop sotte å redigert en ca. 1 time lang film fra klassen sin Polentur. Den skal vises fram i morgen på en avslutningsfest. Det eneste problemet er at uansett hva eg prøver på så får eg opp en feilmelding hver gang eg prøver å lagre filmen som filmfil. Eg har prøvd å lagre den på DVD plate også.

Eg har sjekket at eg har nokk lagringsplass og alt ser ut til å stemme, så eg skjønner ikke problemet!

post-155513-1245087466_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den spør om original filmen forsatt er tilgjengelig. Altså den du redigerer. Hvis du ikke har den får du ikke lagret ;)

Så den spør om det dere filmet på polen turen. Den må du ha tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Da jeg en gang ble tvunget til å bruke WMM til et skoleprosjekt (grøss) fikk jeg det samme problemet. Jeg bare dreiv og surra rundt på måfå og flytta ting mellom diverse maskiner i et desperat forsøk på å få det til å funke, og av en eller annen grunn spontanløste problemet seg, helt uprovosert. Aner ikke hva det var eller hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Den spør om original filmen forsatt er tilgjengelig. Altså den du redigerer. Hvis du ikke har den får du ikke lagret ;)

Så den spør om det dere filmet på polen turen. Den må du ha tilgjengelig.

Jamen alle filene er ferske og lagt til i dag og eg er sikker på at dei fortsatt er der. Så dette kan umulig være problemet. Skal sjekke for sikkehetsskyld.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant til slutt ut at det var en del av filmen (et filmklipp eller noe) som ikke virket som det skulle. Eg delte opp filmen i flere deler og lagret dei en etter en, helt til eg fant den siste delen som ikke fungerte og så redigerte eg den på nytt. Veldig tidkrevende, men det virket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...