tugaylegend Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Har akkurat gjort eit bom kjøp på bærbar pc, (aspire 4810T) som skal sendast i retur til forhandler. Denne takla ikkje mulit tasking (eller ka det no heiter) og heller ikkje Football Manager 09. Sleit mykje med at maskinna hang seg opp og måtte tvingast til restarting. Søker no hjelp her inne, hos ekspertane:) Er ute etter 2 maskiner, den eine skal eg ha (maks 10K) og den andre er til fruen. (maks 6K) Er ute etter ei maskin med: Størrelse: 13.3" - 14.1" (kan strekke meg til ein 15.4", men vil helst unngå dette) Prosessor som taklar det aller meste, bør vel vere over 2GHz gjerne bedre. Bra skjermkort (skal brukast ein del til speling, FM09 og Sims3 for fruens del) Skjerm: gjerne med LED teknologi, da den drege mindre strøm. 3-4GB minne (ddr2/ddr3 veit ikkje kva som er best) Ser også helst at begge maskinene har god batterilevetid (aspire 4810T leverte over 8 timar, ser gjerne at dei kan matche dette) Lite støy og varme. Rikeleg med tilkoblings enheter er heller ikkje å forakte Harddisk: helst 250GB+++ Optisk enhet. (ikkje eit krav, men kjekt å ha) Vekt: helst under 2.5KG Ellers så har eg ikkje så veldig god peiling, dette er berre ein peikepinne på kva eg synest maskinene bør ha.Dokke har nok betre vet enn meg Enkelt å grett er eg ute etter det beste ein kan få tak i, i desse prisklassene: 4500-6500,- og 7000-10000,- Sett pris på alle tilbakemeldinger Endret 15. juni 2009 av tugaylegend Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dyrt alternativ Billig alternativ Lenke til kommentar
tugaylegend Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Ser ut som to gode alternativ. Den amilioen ser litt liten og klumpete ut, men er vel grei:) men ser ut som tastaturet er meget lite. dårlig utnyttelse av plass. Noken som veit korleis denne er å skrive lange oppgåver på og div? Ønsker helst eit fullverdig tastatur. Kansje ein 14" er eit bedre alternativ vedrørande det? Men berre å skyte inn fleire alternativ, tar i mot alle med stor takk! Treng litt å velge mellom når valget skal takast. PS: Begge pc'ane vil bli brukt mykje i skule sammenheng også, så eit mest mulig tilnærma fult tastatur er igrunn viktig. Og begge PC'ane må kunne drive det meste av nye spel uten problem. Lenke til kommentar
tugaylegend Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Noken som har fleire tips? Vurderer sterkt den PB pcen til fruen, kun netshop som leverer den? har søkt over alt etter den andre plasser. Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Dyre alternativ: Dell XPS 13" HP HP dv3610 Billig alternativ: HP Compaq Tips: På prisguide.no kan du søke etter flere alternativ. Endret 17. juni 2009 av Milapse Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Den her ASUSen kan vurderes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå