ZAN Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Legoinnsammlingskampanje :smile:' Sorry man hadde jeg hatt skulle du fått. Hadde vært kult og se på resultatet av ditt prosjekt :smile: Håper det ordner seg og att de finns mange barmhjertige legosjeler der ute .heheheheeh [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-11 14:25 ] Lenke til kommentar
Lego Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg tror biltema har begynt å selge billig (fake) Lego. Tar jeg ikke helt feil passer disse med vanlige klosser :smile: Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 LEGO er SJEF !! Foressten vi må utrydde FAKE LEGO fra Biltema ! Lenke til kommentar
laggable newbie Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 skal du lime klossene sammen da? ble ganske innspirert av ideen din... du har rett i at folk burde prøve å finne på noe selv (har masse lego, fikk NESTEN lyst til å bygge en lego-case selv ) . K. HVA SKAL VI BYGGE CASE AV DA PEOPLE? fyrstikker? noe orginalt? Lenke til kommentar
trøls Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Jeg holder på for fullt med lego-kassa mi, som jeg har gjort eviglenge. (Jeg limer ikke klossene sammen, bare så det er sagt.) Problemet er at det er heller lite lego å få tak i, og det blir ikke bedre av at noen andre kommer etterpå og gjør det samme. (Ja, jeg snakker til deg, cafrito.) Visste dere forresten at lego er latin for å sette sammen? Jeg vil gjenta meg selv: Finn på noe selv (Just imagine)! Lenke til kommentar
umy Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 vil si til deg med latin-navnet på lego, det er nok bare en tilfeldighet, for grunnen til at lego heter lego er mixen mellomde to danske ordene leg(leke) og got(godt) altså le-go lego Lenke til kommentar
crane-simplex Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 hva er hjemmesia til LEGO Norge AS. Lenke til kommentar
R2-Ð2™ Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: Nei, nå må du gi deg :smile: Du er jo de kule gutta som bygger med lego da :wink: Jeg har t.o.m bygget et lego slott i en alder av 18år. Jeg har også sånne Mind Storms (det ER kult)Hvem sa Lego bare var for småungerSpring ned til handerre nedi gata og få de tilbake.En vokser aldri fra lego :wink: :wink: :wink: HAHA satt i forrige uke å bygget et hangarskip i lego, tror det var på ca 1900 deler. Tok meg utrolige 7-8 timer, men det skal sies at instruksjonsboke var på 77 sider...lol Og en ting til, det var ikke til meg, men til min lillebreor på 8 år Lenke til kommentar
Cray Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Wehee! Jeg skal ha pc bak i bilen og med lcd-display i dashbordet. Å bygge kase i lego er genialt :wink: Du kan lage vifte hull ol. hvor du vil. Og hvis det ikke ser bra ut er det bare å bygge om. Jeg har bygd en kasse i lego, den har stått på i to uker nå, ingen problem. Kommer med bilder av den snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå