Gå til innhold

Noen som har Lego?

Anbefalte innlegg

Driver å tenker på å lage en fullstendig case av lego. Problemet er at min kjære mor (god bless her:) har gitt bort allt jeg hadde til en drittunge borti gaten. Og jeg tør ikke helt å gå bort å spørre om jeg får det tilbake (Jeg er 19 år :smile:.

Så i denne sammenheng... Er det noen i vestfoldsområdet som har en hel haug lego å avse? gjerne flere forskjellige farger osv osv.... Allt mottaes med glede.

P.S. Min lego-mod kommer til å desimere alle ukreative neon/plexi-mods!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Og jeg tør ikke helt å gå bort å spørre om jeg får det tilbake (Jeg er 19 år :smile:.

Nei, nå må du gi deg :smile: Du er jo de kule gutta som bygger med lego da :wink: Jeg har t.o.m bygget et lego slott i en alder av 18år. Jeg har også sånne Mind Storms (det ER kult)

Hvem sa Lego bare var for småunger

Spring ned til handerre nedi gata og få de tilbake.

En vokser aldri fra lego :wink: :wink: :wink:

P.S Bare slik at det ikke er noen missforståelser sitter jeg ikke dagen lang på kne med masse lego liggende, bygger gårder osv, og sier wrrrroooommmmm, møøøøøøøøøøø, bææææææææ osv. Jeg bygger skjeldent, men da bygger jeg f.eks star Wars, roboter osv. :smile:

Lenke til kommentar

Ja..... Er jo litt dumt å gå å spørre om å få tilbake noe mamma ga bort da... Men du fra Stavanger: hvor mye er masse?? Nok til å fylle en Norgespakke?

Jeg skal lage (sannsynligvis) norges første lego-case. Med fangrills og håndtak. blir det rått eller?

Lenke til kommentar

Denne tanken har jeg gått med leeeeeeenge. Men dessverre trengs det MINST 5000 klosser, og det blir over 5000 kr hvis man skal kjøpe det (ringte LEGO Norge AS). Dessuten er få privatpersoner som har så mye klosser, ihvertfall i samme farge. Personlig har jeg LEGO for over 10 000 kr i kjelleren, men bare nok til en brøkdel av et helt kabinett.

Men hvis noen har MASSE LEGO-klosser til overs i OSLO-området, er det bare å sende en e-post, så kommer jeg kanskje og henter/kjøper.

Trenger:

"2*4 knotter, 1 cm tykk" (MAAAAANGE)

"2*8 knotter, 1 cm tykk" (MAAANGE)

store hengsler (noen få)

1 cm tykke og rimelig store plater (enda færre)

--helst svarte/blå/røde/hvite--

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-23 10:23, cafritio skrev:

Driver å tenker på å lage en fullstendig case av lego. Problemet er at min kjære mor (god bless her:) har gitt bort allt jeg hadde til en drittunge borti gaten. Og jeg tør ikke helt å gå bort å spørre om jeg får det tilbake (Jeg er 19 år :smile:.

Så i denne sammenheng... Er det noen i vestfoldsområdet som har en hel haug lego å avse? gjerne flere forskjellige farger osv osv.... Allt mottaes med glede.

P.S. Min lego-mod kommer til å desimere alle ukreative neon/plexi-mods!!

------------

Her gjelder det jo å være litt kreativ. Unnskyld deg f.eks med at du har en liten fetter som fikk helt noia da han hørte det var gitt bort. Du hadde lovd den til han men så hadde din mor hadd en skikkelig "oppgitt & lei av alt rotet" dag da hun ryddet på loftet og bare slengt den bort der uten å spørre deg. :evil: Fettern din har sikkert snart bursdag og ikke sant :wink:

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-01-24 19:04 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...