cafritio Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Driver å tenker på å lage en fullstendig case av lego. Problemet er at min kjære mor (god bless her:) har gitt bort allt jeg hadde til en drittunge borti gaten. Og jeg tør ikke helt å gå bort å spørre om jeg får det tilbake (Jeg er 19 år :smile:. Så i denne sammenheng... Er det noen i vestfoldsområdet som har en hel haug lego å avse? gjerne flere forskjellige farger osv osv.... Allt mottaes med glede. P.S. Min lego-mod kommer til å desimere alle ukreative neon/plexi-mods!! Lenke til kommentar
Lego Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg har masse :smile: , men bor i Stavanger:-( Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: Og jeg tør ikke helt å gå bort å spørre om jeg får det tilbake (Jeg er 19 år :smile:. Nei, nå må du gi deg :smile: Du er jo de kule gutta som bygger med lego da :wink: Jeg har t.o.m bygget et lego slott i en alder av 18år. Jeg har også sånne Mind Storms (det ER kult) Hvem sa Lego bare var for småunger Spring ned til handerre nedi gata og få de tilbake. En vokser aldri fra lego :wink: :wink: :wink: P.S Bare slik at det ikke er noen missforståelser sitter jeg ikke dagen lang på kne med masse lego liggende, bygger gårder osv, og sier wrrrroooommmmm, møøøøøøøøøøø, bææææææææ osv. Jeg bygger skjeldent, men da bygger jeg f.eks star Wars, roboter osv. :smile: Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg har masse Lego :smile: Bygget lego sammens med lillebroren min på julaften, det var kjempegøy :smile: og jeg er 27 år! Spring bort til nabogutten og hent legoen da! Mera :smile: Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Enig. Sprint over ASAP og hent lego'n tilbake *s* Btw: er 19 selv, og lego er og blir rått!!! Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Gitt bort lego'n din? Og du protesterte ikke?? Lego er rett og slett GENIALT, som en annen sa her, du blir aldri for gammel for lego (lager til og med lego-modeller i 3D Studio... ehe ) Nei, hent lego'n din gutt! Lenke til kommentar
cafritio Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ja..... Er jo litt dumt å gå å spørre om å få tilbake noe mamma ga bort da... Men du fra Stavanger: hvor mye er masse?? Nok til å fylle en Norgespakke? Jeg skal lage (sannsynligvis) norges første lego-case. Med fangrills og håndtak. blir det rått eller? Lenke til kommentar
trøls Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Denne tanken har jeg gått med leeeeeeenge. Men dessverre trengs det MINST 5000 klosser, og det blir over 5000 kr hvis man skal kjøpe det (ringte LEGO Norge AS). Dessuten er få privatpersoner som har så mye klosser, ihvertfall i samme farge. Personlig har jeg LEGO for over 10 000 kr i kjelleren, men bare nok til en brøkdel av et helt kabinett. Men hvis noen har MASSE LEGO-klosser til overs i OSLO-området, er det bare å sende en e-post, så kommer jeg kanskje og henter/kjøper. Trenger: "2*4 knotter, 1 cm tykk" (MAAAAANGE) "2*8 knotter, 1 cm tykk" (MAAANGE) store hengsler (noen få) 1 cm tykke og rimelig store plater (enda færre) --helst svarte/blå/røde/hvite-- Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 LEGO Norge A/S er ganske greie når det gjelder å kjøpe løse deler av dem. Bestilte en haug med tannhjul til et prosjekt på skolen en gang. Lenke til kommentar
daho Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 jeg lagde skjerm kjøler i lego, den var bra 92mm vifte. Lenke til kommentar
daho Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har begynt og lage nå, fikk all legoen til broren min, men **** den kassa veide mye sikkert 40kg lego vis ikke 50kg. Lenke til kommentar
normal Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 10:23, cafritio skrev:Driver å tenker på å lage en fullstendig case av lego. Problemet er at min kjære mor (god bless her:) har gitt bort allt jeg hadde til en drittunge borti gaten. Og jeg tør ikke helt å gå bort å spørre om jeg får det tilbake (Jeg er 19 år :smile:.Så i denne sammenheng... Er det noen i vestfoldsområdet som har en hel haug lego å avse? gjerne flere forskjellige farger osv osv.... Allt mottaes med glede.P.S. Min lego-mod kommer til å desimere alle ukreative neon/plexi-mods!! ------------ Her gjelder det jo å være litt kreativ. Unnskyld deg f.eks med at du har en liten fetter som fikk helt noia da han hørte det var gitt bort. Du hadde lovd den til han men så hadde din mor hadd en skikkelig "oppgitt & lei av alt rotet" dag da hun ryddet på loftet og bare slengt den bort der uten å spørre deg. Fettern din har sikkert snart bursdag og ikke sant :wink: [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-01-24 19:04 ] Lenke til kommentar
cafritio Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 5000 klosser...... Kanskje jeg bør gå for duplo istedetfor...... :wink: Men hvis det er noen som har noe til overs, kan de gi meg en sms på 41457690 (kanskje??) takk for hjelpen i alle fall. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Lego kicks ass... Er seksten. Lekte med LEGO på stuegulvet til folka jeg var på besøk hos på nyttårsaften... Meget kult... Har også tante og onkel (som er syv år eldre enn meg, begge to...) som også liker LEGO... (Han og en kompis lagde også pedaler og girspake til data i LEGO...) Lenke til kommentar
Kane Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hva med tastatur i lego da? eller bruke legoklosser til forskjellige knapper (power knapp, reset knapp, viftestyring...) Lenke til kommentar
trøls Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Dere er ganske kjipe. Dette var MIN idé; ***** hermegåser! Og jeg har holdt på med den inmari lenge! Finn på noe selv, da vel! (Haha, det rimte...) Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg går på ungdomsskolen. Jeg har utplassering til en teknologibedrift her i lokalområdet. Vi lager en LEGO-robot som faktisk er nyttig!! Det hele er såklart en del av et prosjekt om datastyring av roboter. LEGO RULZ!!! Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 DUPLO hadde kanskje vært bedre for å lage en case. Du hadde ihvertfall fått en skikkelig "chunky" case. Med DUPLO kunne du jo også ha lagd den ganske stor. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei! Kva med å kommunisere med ein lego robot via tcp/ip ? Skjekk link: http://www.itavisen.no/art/1298101.html Lenke til kommentar
Daermon Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Burde det ikke bli en ganske ubehagelig varmeutvikling i en lego case? The True Lord wandered the naked wastes of the world, until he saw a child playing with lego. He joined the child, and started creating. . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå