WaterMarked Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg trenger ny tlf, og det er en jungel der ute som jeg går fort vill i.. Jeg er ute etter en tlf som kan brukes til musikk, greit kamera er ett stort pluss og grunnen til at jeg ikke kjøper N82 er at jeg har litt lyst på en mindre mobil og gjerne med "sliding" viss jeg kan kalle det d. Nokiaen jeg vurdere er stor og klumpete, men ok kamera, den har vanlig mini jack som jeg igrunnen ønsker. Mobilen virker bra, utenom den er stor. Prisen er heller ikke så verst. W995 vet jeg ikke så mye om. Men den ser liten ut og har det designet jeg har lyst på. Kamera vet jeg ikke mye om, utenom at det er 8mp. Ikke at det nødvendigvis gjør det bra. Den har og mini jack. Fin tlf, men dyr og usikker på kamera.. C905. Det er denne som jeg tror virker best for meg. Greit kamera, har den mini jack? Tipper nei.. Greit design, ikke så stor og klumpete som n82. Litt dyr. Men så var det mini jacken da.. Har den det? Jeg trenger hjelp her! Hva er best? Andre mobiler som jeg bør se på? Finnes det noen bra mobiler med ripe sikker skjerm? Hvordan er det med n95? Hehe.. Stress å kjøpe mobil nå til dags.. Tnx for all hjelp. EDIT: Funderer på om jeg skal vente på N86 etter jeg kom over den. Endret 15. juni 2009 av WaterMarked Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du bør vel legge til N86 ja til den lista. Var å sjekka ut W995 i dag og den er sexy ! Typisk SE kvalitet i herlig børsta metall med fine detaljer. Lyden på den var meget god. Så det er W995 og N86 det står på hos meg. Jeg tenker sånn her. Er kamera viktigst så velger du N86, dette vil bli den nye kamera kongen tipper jeg Er musikk viktigst så velger du W995. For meg så er begge deler omtrent like viktig, kanskje et bedre kamera har edgen her, men syntes W995 er mye finere phone ihvertfall og kvalitetsmessig Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, ja. virkelig snedden den w995 mobilen, men den er igrunnen ganske dyr synes jeg. Kamera står ganske høyt, selv om musikk og er viktig. Selv om W995 er finere så har igrunnen N86 alt jeg er ute etter. Så tror jeg venter på den da jeg setter funksjonalitet foran utsende. Tror jeg. Gi lyd når du har kjøpt en av disse? Trenger en liten bruker omtale. Andre som har innspill? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg har W995 har hatt den snart en uke Kongetelefon, den har et flott design i metall derfor føles den mer solid en C905, kameraet er nesten på høyde med C905, W995 har ikke Xenon-blitz men har en lampe som fungerer som en blitz du får ikke tatt bilder i mørket på like bra avstand med W995 som med C905 men det er ikke langt unna. Det blir like bra i bilder i dagslys med begge mobilene. W995 har 3.5mm jack den funker kjempe bra og gir en ren og klar lyd. De med følgende øreproppene er kjempe bra og man merker forskjeld men NC (Reduser bakgrunnsstøy med opptil 75 %) I følge SE det syntes jeg er ganske riktig:) Det er en ganske stor skjerm på denne tlf (sammenlignet med C905) klare farger og flott "Surround lyd" man hører lyden fra begge høytalerene som Surround. og se på film med W995 liker jeg bedre en å se på film på Xperia X1. Den bøylen bak på mobilen til å sette mobilen på f.eks bordet for å se på film funker kjempe bra mobilen velter ikke og bøylen henger seg i et spor så den funker som bare det. Tastene på denne liker jeg kjempe bra de er litt opphevet med god avstand så de er ikke vanskelig å skrive med den om du har litt store fingre. det var alt jeg kom på i farta.... Den var verdt hvert eneste øre av de 4799.- Hilsen Bjørn. Endret 15. juni 2009 av Alvrina89 Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Etter å ha levd med diverse "dumme" SE telefoner i flere år, så gikk jeg over til Nokia N82 i fjor sommer og treger ikke ett sekund. Javel den ser kanskje ikke like fancy ut som en del av SE telefonene, men jeg vil påstå at funksjonene på den er langt bedre enn de av SE sine telefoner jeg har vært borti. Funksjoner som jeg setter mest pris på er bl.a. GPS og Nokia maps som ikke trenger å koble seg opp for å laste ned kart over nettet (noe kompisers SE må).Sport Tracker er også ett artig program, som forutenom å være ett bra treningsprogram, kan brukes til å ta bilder når en er på tur, som blir gps tagget. Deretter kan en laste opp til nettet ruten en har gått med tilhørende bilder. Disse blir lagt over Google Earth. Se f.eks http://betalabs.nokia.com/blog/2008/05/30/...-peter-rullmann Skal du ha en nyere og flotter telefon så ser jo N86 og N97 ut som noen gode kandidater. s. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Blir nok N86 på meg, leste at den hadde ripe sikkert glass. Det satt prikken over i'en for min del. Uansett.. tnx for innspilla. Lenke til kommentar
smilys Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Blir nok N86 på meg, leste at den hadde ripe sikkert glass. Det satt prikken over i'en for min del. Uansett.. tnx for innspilla. Har kjøpt en N86 og er super fornøyd. Kanskje den beste telefonen jeg har hatt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå