rakfish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ser for tiden etter en laptop, og i og med det blir min første laptop har eg ikke så mye greie på det. Tenker å bruke mellom 6-7k der 7k er absolutt max. Har helst lyst å holde meg rundt 6-6,5k. Den bør kunne takle spill som WoW ganske greit og StarCraft 2 som kommer. Noen kriterier: - Minst 3gb ram - 15-16" skjerm med ikke alt for lav oppløsning - Minst 200gb hdd Såg litt på Acer 5930g som har fått gode tilbakemeldinger, men den er kanskje litt utdatert nå? Ellers har jeg kommet fram til 2 stk: Acer 5738ZG og Acer 6930G. Sistenevnte frister veldig men kanskje litt dyr? Vil jo ha best mulig ytelse for pengene. Endret 15. juni 2009 av Shox- Lenke til kommentar
toygard Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg er sikkert grønnere enn deg når det kommer til bærbar PC, men jeg leter også etter en og jeg ser på ASUS X56VA, som er på ukens tilbud hos komplett nå og ACER Aspire 7735ZG som muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå