Gjest medlem-98070 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Leter etter noen N64-spill og en Controller Pak så jeg kan få spilt Castlevania. Finner ikke så mye på norske sider, så tenkte å lete på for eksempel ebay, men jeg har ikke helt satt meg inn i dette med soner. Funker kun PAL-spill til min norske N64? Er det stress å få den til å spille f.eks amerikanske (det heter US NTSC...)? Hvordan er det å kjøpe N64-hardware som ekstra kontrollere og controller pak/rumble pak fra utlandet? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ebay er tingen. Jeg fikk en N64, men jeg manglet joystick så jeg kjøpte en brukt på ebay Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ga meg vel ikke så veldig mye svar på det jeg lurte på men... er vel forskjell på en joystick og på selve spillene /hardware du kobler til selve maskinen (med mindre du snakker om en hel kontroller og ikke bare den lille plastspaken?) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nei ikke veldig fyldig svar NTSC-spill kan i utgangspungtet ikke spilles på en PAL-maskiner, men det finnes en overgang som man putter i cartrige-slotten som gjør at man kan. PAL-spill finner man bl.a på ebay.co.uk og global.ebay.com Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hmm, interessant hvordan er det med kontrollere/controller pak/rumble pak? Et av spillene jeg leter etter er Conker's Bad fur day... men nesten alle PAL-versjonene jeg finner er bare latterlig overprisa. Ser faktisk ut som det kan lønne seg å kjøpe en amerikansk N64 med NTSC-versjonen, lol. Lurer på om jeg skal gå for denne adapteren, den ser noe jalla ut men... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 for å safe den, bruk ebay.co.uk eller amazon.co.uk, da vil du kunne bruke det her i norge, da der er fra england og er samma system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå