ThorU Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 På lørdag tok jeg bilder av bryllupsgjestene i min kusine sitt bryllup. Desverre fikk flere av dem stygge skygger i ansiktet. Er det mulig å redde dem? Jeg har lightroom 2 og Photoshop cs3. Bildene er tatt i RAW format. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Blir nok enklere å mene noe om du legger ved et par eksempler. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis det er en slik skygge som i avataren din så neppe... Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Lyset kom gjennom noen trær, derfor ble lyset i ansiktet blandet lyst/skygge. Vet jeg burde ha funnet en annen plass, men det hele skjedde på sparket og det var første og beste sted å ta dem. eksempel (bilde funnet på nettet): Lenke til kommentar
gormley Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg tror vi forstod hva du mente før du la ved et vilkårlig eksempelbilde fra nettet ... Meningen var vel at du skulle laste opp et av de bildene du faktisk tok. Uansett; du får ikke vasket bort skyggene 100 %, men det er utrolig hva shadows and highlights og litt kreativ curve-bruk kan gjøre i Photoshop. Ditto for Lightroom. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 http://www.lightroomkillertips.com/archives/videos/ Sjekk ut øverste videoen der, kanskje han gir deg noen tips om hva du kan gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå