Gå til innhold

Videoguide: Hvordan ta fra hverandre og installere kabinett på XBox 360

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg jobber med konsollmodifisering og reperasjon i Oslo proffesjonelt, driver ett registrert foretak om dette, og jobber i tillegg som tekniker for Konsollguiden.no, i denne sammenheng ville jeg dele en videoguide jeg skrev nylig..

I denne videoguiden tar vi for oss hvordan man åpner en Xbox 360 og hvordan man setter på ett Ruby Red 360 kabinett.

Nå har den etterlengtede videoguiden endelig blitt lagt ut, og her får dere se steg for steg hvordan man tar ifra hverandre en Xbox 360, og hvordan man setter den sammen igjen med ett nytt kabinett.

Denne videoguiden passer for alle typer kabinetter, så selv om du vil installere ett annet 360 kabinett enn Ruby Red kabinettet kan du benytte denne guiden for å få en bedre forståelse av prosedyren.

Guide 1 av 5:

Se filmen hos Youtube

Guide 2 av 5:

Se filmen hos Youtube

Guide 3 av 5:

Se filmen hos Youtube

Guide 4 av 5:

Se filmen hos Youtube

Guide 5 av 5:

Se filmen hos Youtube

Det er bare å ta kontakt om noen har noe spørsmål, ikke bare innen kabinett modifisering, men også generelt innen modifisering/flashing/modchip-installasjon av alle typer spillemaskiner og håndholdt elektronikk.. Vil bidra med hva jeg kan til dette fantastiske forumet!

Mvh

Pastortom

Endret av pastortom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...