heggstad Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Heisann. Slenger ut et bilde, for å vite hva dere synes. Dette er da selvfølgelig tatt med min nye 5d, og har lekt meg litt med farger og linjer. Hva synes dere om utførelsen? canon 50f/1.4 @2.5 1/2500sek ISO 200 canon eos 5d Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Bra dere liker bildet! Men det hadde vært enda bedre om dere hadde sagt hva som var bra og hva som er dårlig. Dermed hjelper dere meg på veien til å bli en bedre fotograf. Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Utrolig bra dybde, om du hadde klart å fått det enda klarere i fokus hadde det vært perfekt. Muligens det er komprimering av jpeg eller noe slikt som gjør det? Det var ikke noe som ødela bildet, så dette er absolutt noe jeg kunne hatt på veggen. (: Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Tusen takk for fin kritikk! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Oi! Et estetisk meget vakkert bilde med -som allerede nevnt- et nydelig dybde og herlige linjer... Dette er vel faktisk noe av det fineste jeg har sett her inne på en stund Liker fargene og.. Bildet gir meg en lengtende følelse på en måte, og en herlig stemning Syns ikke det smale fokuset gjør noe negativt her, tvert imot. Finner generelt svært lite å kritisere på dette annet enn at jeg ønsker jeg selv hadde tatt det Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Hehe, tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding. Føler selv at jeg er i siget, og skal prøve å fotografere mest mulig i dagene/sommeren som kommer, og dermed også utvikle meg mest mulig. Men fortsett gjerne å kritisere bildet! Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Pent bilde. Likte fargekontrasten mellom bladet og underlaget, likte også possisjonen til bladet i forhold til bildet og hvordan bakgrunnen forsvinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå