Gå til innhold

Harddisk lager rare "klikke-lyder", samt "bluescreen"! Trenger hjelp?

Anbefalte innlegg

Pcn min lager sånne rare klikke lyder akk. som om det er en gynge lyd bare som et klikk... Klikk... Klikk... Klikk... lager den sånn litt kjapt tempo. Så begynner pc'n å stoppe og alt klikker og går drit sakte og etter en stund, så kommer det Bluescreen. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Har hatt problemer med denne lyden for 1-3 år siden, men nå har den kommet igjen... Akk. som om lyden kommer fra Harddisken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pcn min lager sånne rare klikke lyder akk. som om det er en gynge lyd bare som et klikk... Klikk... Klikk... Klikk... lager den sånn litt kjapt tempo. Så begynner pc'n å stoppe og alt klikker og går drit sakte og etter en stund, så kommer det Bluescreen. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Har hatt problemer med denne lyden for 1-3 år siden, men nå har den kommet igjen... Akk. som om lyden kommer fra Harddisken...

ja, kommer den fra HD'en så vet du hva du må gjøre for å løse det. Utrolig mye som kan si "klikk....klikk....klikk...." inni maskinen din, men er det HD'en så er den vel moden for utskifting?

Lenke til kommentar

Takker for svar, sorry for at jeg postet feil. Men en liten ting, harddisken er fra en Mac.Ganske gammel tipper jeg. Men den har vist funka fett, så jeg tenkte å kjøpe nye deler til pcn, da burde jeg vel også få kjøpt en ny harddisk også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...