Gå til innhold

kjøpe meg boxesekk


Anbefalte innlegg

har lyst å kjøpe en fylt boxesekk som eg kan slå å sparke på til ein billi penge har sett dei dei har på g-sport osv til 600kr (nylon) men har litt lyst på skinn..

men uansett skinn eller nylon så leiter eg etter ein billig boxsesekk som tåler litt harde slag og spark til ein billig penge:P

noken som kan hjelpe? link?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg er selv på leting etter en sekk med samme bruksområder, og har sett litt på denne. Koster bare 535 Kr, og har gode omtalelser, men den er vel streng tatt i minste laget for meg. Skulle gjerne hatt noe litt større.

 

Mvh Bjørn

Endret av B.Rav
Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg er selv på leting etter en sekk med samme bruksområder, og har sett litt på denne. Koster bare 535 Kr, og har gode omtalelser, men den er vel streng tatt i minste laget for meg. Skulle gjerne hatt noe litt større.

 

Mvh Bjørn

ja enig at den skulle vert litt større :p du får berre slenge med leppa om du fin noko anna alternativ:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har dessverre ingen anbefalninger av sekker.

Men jeg anbefaler å kjøpe en sekk som veier litt. Selv har jeg en sekk på 22kg, og den svinger i alle kanter etter et spark eller slag.

 

For teknikk funker vel en liten sekk, men hvis du skal ha et raskt tempo med forskjellige kombinasjoner så blir det litt irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...