Bearar Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei Det har seg slik at internett plutselig ikke fungerer lenger i nettleserne. MSN og Spotify fungerer fortsatt, men ikke Opera. Dette skjer etter et par timers bruk, som oftest. Takk til dere som gidder å svare Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gi oss litt info. Hva løser problemet? Er du trådløst tilkoplet? Har du skjekket med din ISP om det er problemer i området ditt? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Bruker du en programvarebasert brannmur? Får du noen feilmeldinger i nettleseren eller sitter den fast og laster i evig tid? Endret 15. juni 2009 av saccosekk Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sitter du på statisk IP eller på dynamisk IP? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg vet grunnen, men når en bruker har et sånt nick så får han hjelpe seg selv. Lykke til. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Gi oss litt info. Hva løser problemet? Er du trådløst tilkoplet? Har du skjekket med din ISP om det er problemer i området ditt? Restart løser det. Kan også logge ut/bytte bruker og da pleier det fungere en liten stund igjen, men ikke like lenge som ved restart. Bruker du en programvarebasert brannmur? Får du noen feilmeldinger i nettleseren eller sitter den fast og laster i evig tid? Nei. Får opp "Dette webområdet kan ikke vises i Internet Explorer". Sitter du på statisk IP eller på dynamisk IP? Er vel statisk det heter. Én "fast" IP iallefall. Jeg vet grunnen, men når en bruker har et sånt nick så får han hjelpe seg selv. Lykke til. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å svare på en så umoden post, men: Hele familien min har i all tid vært plaget av å kaste opp ekstremt fort, av de merkeligste ting. Det kan f eks være en barnekarusell, sitte midtveis og bak i buss, kjøre mc, røyklukt osv. Nicket er derfor veldig personlig. Er forresten glad jeg ikke fikk hjelp av deg. Folk som deg går bare rundt og sprer kvalme uansett. Lykke til du også, ser ut til at du trenger det mer enn det jeg gjør. Endret 16. juni 2009 av Oppkast Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva hender i en annen nettleser, f.eks Opera, Firefox, Chrome? Vis de fungerer perfekt er det virus som har kommet in. Kjører du Windows Vista? I såfall prøv å skru av ivp6 modulen, kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå