Gå til innhold

Kreativ video - Skolefotball

Anbefalte innlegg

HEI FOLKENS !!

Ettersom jeg er russ neste år, så har vi en del arbeid vi skal gjøre på internatskolen. Vi har enda ikke bestemt oss for hva vi kommer til å bli (hvilke oppgaver vi får: Misjonsleder, Russepresident, turneleder, arragementleder osv). Uansett kommer jeg nok til å bli (og jeg håper selvsagt) på å bli leder av den såkalt Framnesligaen. Det er noe vi har i gymsalen vår, da vi setter opp tribuner o.l. Har med speakere og anlegg. Det er på en måte TL, PL, La Liga osv,, ettersom alle guttene spiller i en serie, og møter hverandre (samme med jentene). Dette er noe som er kjempepopulært på Framnes. Nå vil jeg og noen kompiser prøve å få dette enda bedre enn det var i fjor (tidligere i år).

Vi tenker vi vil annonsere Framnes Liga 09/10 tidlig på året, slik at de fleste vet hva det går ut på. Derfor tenkte vi at vi kommer til å lage en video, som viser hva det går ut på, men som også skaper fotballfølele (som gjør at folk melder seg på:) ).

Derfor tenkte jeg det er mange smarte og kreative sjeler ute på Hattrick, som kanskje kunne hjulpet meg med hvordan denne videoen skal være.

Slik har jeg tenkt foreløbig:

Vi begynner med noe ala dette: ( http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/ar...7.ece)

Syns det er en fantastisk video, som skaper følelser. Kanskje vi stopper av i begynnelsen, da han ser på Casillas, for så å komme inn i tankene hans når han blir stor, og da filmer vi Framnes Liga fotball. Der han oppnår suksess o.l. Og vi vil prøve å lage det på litt Nike vis.. masse effekter og kule skills. Når han tilslutt skårer et mål, så havner han tilbake på Casillas og de andre som kommer på storskjermen, for så å se utover mot solnedgangen. Kanskje vi vil, som på videoen, ha noen som snakker, og kanskje på samme måte som han i videoen.. (fantastisk det han sier på slutten).

Eller: At når han er voksen, den personen og han står ved hverandre og ser på solnedgangen?

Hva syns dere? Hva bør fjernes, hva bør legges til o.l.?:)

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...