Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Endring av ordre: Komplett.no


Anbefalte innlegg

Har inne en bestilling på utstyr fra komplett. Problemet er at det skjermkortet jeg har bestilt ikke er inne på lager. Derfor fant jeg ut at jeg skulle prøve og endre ordre til et skjermkort som de hadde på lager. Men dette er ikke mulig, jeg kan ikke fjerne en ordrelinje og erstatte den med en ny. Jeg vil da få skjermkortet som jeg endrer til i en separatpakke som blir belastet med ekstra frakt. Jeg kunne ha kanselert hele ordren og bestilt alt nytt, med CPU er ikke inne på lager, og de har reservert en til meg siden ordren ble gjort mens CPU fortsatt var på lager.

Så hvis jeg kanselerer så vil orderen være like stuck, siden reservasjonen på CPU forsvinner. Jeg vet de har slike plukke roboter men at det skulle være så firkantet hadde jeg ikke trodd.

 

Dette synes jeg var dårlig kundeservice av komplett.

Endret av tness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Halvparten av plukkjobben gjørs manuelt fortsatt da. Har du betalt med kredittkort eller skal du ta det i postoppkrav? Det er litt dritt det der med den ene cpu'en, kjenner til problemet og mista en bra QX-cpu på demovare-salg pga det. Overlever nok ;) Men om du har snakket med dem og de ikke er behjelpelige så er jeg enig med deg, det er ikke veldig bra.

Lenke til kommentar

Postoppkrav.

Har maila og snakka med de på telefon, men det er tydeligvis policyen dems. Null slack

Synes det er merkelig at de ikke klarer å endre en ordre som ikke er sendt. Nå må jeg vente gud vet hvor lenge.

 

Valgte komplett forran Multicom og amentio siden de er mere stabil som leverandør, men nå har jeg vel vært maks uheldig da.

Endret av tness
Lenke til kommentar
Kan kanselere skjermkortet, men skjermkortet blir ikke sendt sammen med hovedpakken, men separat med ekstra frakt som det medfølger.

 

Utrolig firkantet.

I de fleste firmaer er det behov for å være så firkantet en del ganger. Dersom de skulle gitt alle som ønsker det unntak fra policy, ville det gått utrolig tregt å behandle hver kunde.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...