tness Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Har inne en bestilling på utstyr fra komplett. Problemet er at det skjermkortet jeg har bestilt ikke er inne på lager. Derfor fant jeg ut at jeg skulle prøve og endre ordre til et skjermkort som de hadde på lager. Men dette er ikke mulig, jeg kan ikke fjerne en ordrelinje og erstatte den med en ny. Jeg vil da få skjermkortet som jeg endrer til i en separatpakke som blir belastet med ekstra frakt. Jeg kunne ha kanselert hele ordren og bestilt alt nytt, med CPU er ikke inne på lager, og de har reservert en til meg siden ordren ble gjort mens CPU fortsatt var på lager. Så hvis jeg kanselerer så vil orderen være like stuck, siden reservasjonen på CPU forsvinner. Jeg vet de har slike plukke roboter men at det skulle være så firkantet hadde jeg ikke trodd. Dette synes jeg var dårlig kundeservice av komplett. Endret 15. juni 2009 av tness Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vel. Halvparten av plukkjobben gjørs manuelt fortsatt da. Har du betalt med kredittkort eller skal du ta det i postoppkrav? Det er litt dritt det der med den ene cpu'en, kjenner til problemet og mista en bra QX-cpu på demovare-salg pga det. Overlever nok Men om du har snakket med dem og de ikke er behjelpelige så er jeg enig med deg, det er ikke veldig bra. Lenke til kommentar
tness Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Postoppkrav. Har maila og snakka med de på telefon, men det er tydeligvis policyen dems. Null slack Synes det er merkelig at de ikke klarer å endre en ordre som ikke er sendt. Nå må jeg vente gud vet hvor lenge. Valgte komplett forran Multicom og amentio siden de er mere stabil som leverandør, men nå har jeg vel vært maks uheldig da. Endret 15. juni 2009 av tness Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er vel egentlig greit at de har visse retningslinjer de følger. En bestilling er jo en kontrakt som du skriver med dem, der de er forpliktet til å levere. For sikkerhets skyld er det vel greit at de ikke foretar alt for mange manuelle endringer underveis. Lenke til kommentar
tness Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Det merkelige er jo at jeg kan kanselere ordrelinjer, men ikke legge inn en ny vare. Det burde være mulig så lenge orderen står som åpen. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan du ikke kansellere skjermkortet og legge en ny ordre på dette da? Lenke til kommentar
tness Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Kan kanselere skjermkortet, men skjermkortet blir ikke sendt sammen med hovedpakken, men separat med ekstra frakt som det medfølger. Utrolig firkantet. Endret 15. juni 2009 av tness Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Betal den ekstra 2-lappen i frakt for skjermkortet. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan ikke se at dette er dårlig kundeservice. Du visste jo dette når du bestilte. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kan kanselere skjermkortet, men skjermkortet blir ikke sendt sammen med hovedpakken, men separat med ekstra frakt som det medfølger. Utrolig firkantet. I de fleste firmaer er det behov for å være så firkantet en del ganger. Dersom de skulle gitt alle som ønsker det unntak fra policy, ville det gått utrolig tregt å behandle hver kunde. Lenke til kommentar
zalderach Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Er dette en PC som komplett skal bygge eller løse deler? Endret 23. juni 2009 av zalderach Lenke til kommentar
tness Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Løse deler. Har kansellert ordren, og bytta ut skjermkortet med et annet. Var det som tok så lang tid. Pakken er nå sendt fra komplett Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar før pengene er tilbake på konto hvis du kansellerer en ordre fra Komplett.no? Lenke til kommentar
tness Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg bestilte varene i oppkrav. Så jeg hadde ikke det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå