Pysj Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Den nye telefonen med fullt tastatur er nå lansert. Les mer Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg klarer ikke bestemme meg. Har kommet frem til at det må bli denne eller HTC hd 2. Denne er vel litt mindre enn HD 2 og ser ut til å ha bedre skjerm og bedre batteri. Det fysiske tastaturet er vel kanskje også en fordel. Men skjermen på HD 2 er jo snadder. Huff.. :-/ What to do? Edit: Legger også merke til Omnia II som virker ganske grei. Er den lik Omnia pro - keyboard? I tillegg har man jo HTC Hero.. Android virker kult. :-/ Endret 14. oktober 2009 av Carnifex Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Edit: Legger også merke til Omnia II som virker ganske grei. Er den lik Omnia pro - keyboard? I tillegg har man jo HTC Hero.. Android virker kult. :-/ II og Pro er stort sett like bortsett fra qwerty på Pro og større skjerm på II (3,7" vs 3.5" tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg