Cleaf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hei der. Jaja, da var det på tide å kjøpe ny telefon siden Sony Ericsson krevde 500kr for å sende tilbake min ureparerte telefon, sa de kunne bare vrake den da. Så jeg sitter her uten noe ringere enn en nokia 3310 (sukk). Mitt budsjett er mellom opptil 3k med abonnement, har siklet litt etter både Palm Pre og iPhone 3g(s) men de er ganske dyre da... Og minste totalpris med iPhone blir 12-15k, kunne heller bygd meg en PC til for den prisen. Men hvordan er det med å si opp abbonementer? Blir det ikke dyrt det og? Ellers liker jeg både Samsung og Sony Ericsson, dersom det ikke er touch-skjerm så vil jeg ha en klaff-telefon, slide-telefon hadde jeg i 1mnd så falt den ned trappa og knuste bokstavelig talt. Kan jo være de har blitt bedre siden den gang (3 år siden) men jeg vet ikke helt. Hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg. P.S - er ute etter Djuice eller telenor dersom det skal være abonnement. Edit: så litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=457605 noen erfaringer? Endret 15. juni 2009 av Cleaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå