Laman Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 noen som hvet hvor man kan få oppgraderingspakken til Dead Or Alive 3 der du får nye drakter til folkene? Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 det fulgte med noen xbox blader, men hvis du har chippa xboxen, så er det bare og se etter: Dead_Or_Alive_3_Booster_Disc_DVDRiP_USA_XBOX-SOULX Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Så nettop på ITavisen.no der sto det at men kunne få det med i et blad nå i Mai....så jeg skal stikke ned på kiosken og se om de har det der.... Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er vitsen hvis du allerede har PAL utgaven? Det er jo bare NTSC versjonen som ikke har disse draktene... Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Så nettop på ITavisen.no der sto det at men kunne få det med i et blad nå i Mai....så jeg skal stikke ned på kiosken og se om de har det der.... Hvis dette er samme artikkelen på itavisen som jeg tror, er den skrevet i april 2002. Det er også nevnt i artikkelen at dette ikke gjelder PAL versjonen. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 okei..... Sikker? For jeg så et bilde av en av draktene, og det var Lei Fang som hadde på seg en svart...kjole-ting...og nei jeg er helt sikker på at det ikke var det andre kostymet til Leifang...det må være et nytt. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 okei..... Sikker? For jeg så et bilde av en av draktene, og det var Lei Fang som hadde på seg en svart...kjole-ting...og nei jeg er helt sikker på at det ikke var det andre kostymet til Leifang...det må være et nytt. Det er mange *hackere* som har laget sine egne textures, søk litt rundt så finner du kanskje noen. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hm...rart det der. Men jeg drar nedover i morra og ser om det er med nye kostymer i bladet. Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 okei..... Sikker? For jeg så et bilde av en av draktene, og det var Lei Fang som hadde på seg en svart...kjole-ting...og nei jeg er helt sikker på at det ikke var det andre kostymet til Leifang...det må være et nytt. Som andre har nevnt før, trenger ikke PAL-eiere den "booster"-disken som fulgte med enkelte amerikanske Xbox blader i fjor, ettersom alle ekstra kostymer og den nye intro-videoen fulgte med PAL-versjonen da den ble lansert her i landet. Den eneste forskjellen er at med booster-disk + NTSC-utgaven, har man tilgang til alle kostymene med en gang. I PAL utgaven må disse "låses opp" (noe som ikke alltid er like lett). For en grei oversikt over hvordan man får tilgang til de ekstra kostymene + bilder av dem, se denne siden: DOA3>>GAIDEN Den sorte kjolen du nevnte, er Lei Fangs C4 kostyme. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Man Tackar! Tusen Takk for at du ga meg den sia! Den er jo helt supra! Nå skal jeg finne noen "lette og små" kostymer til damene! Hehe.... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Men du....det står at man ikke kan få tak i kostymene på US Version.... Har jeg US-versjonen? Jeg kjøpte her i norge, på lefdal. PAL står det øverst i hjørnet på coveret.hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er det Booster Disken gjør, installerer de draktene som mangler i US versjonen, men som vi lykkelige europeere alltid har hatt tilgang til! Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Men du....det står at man ikke kan få tak i kostymene på US Version....Har jeg US-versjonen? Jeg kjøpte her i norge, på lefdal. PAL står det øverst i hjørnet på coveret.hvis det hjelper. PAL er den europeiske standarden, dvs at du har tilgang på alle de ekstra kostymene. Disse må som sagt låses opp før du kan spille med dem. For å låse opp Hitomi sitt C3 kostyme, må du f.eks. klare å slå 20 motstandere i 'Single Survival Mode'. Du finner tips til hvordan du låser opp alle kostymene ved å klikke på seksjonen for 'codes' på linken jeg ga deg over. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Supert! Jeg har fått tak i Kasumi sitt 3. kostyme nå..... Nå må jeg få tak i Helena sitt........eller Tina! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå