Mister t Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvilke printere har mulighet til å skrive på hele cd'er? Da mener jeg fra helt innerst til helt ytterst, den jeg har nå dekker ikke de helt innereste delen av platen. Den stopper ved en diameter på 3,3 cm, mens platen har printbar overflate helt ned til 2,3 cm. Er det noen printere som klarer dette? Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvilke printere har mulighet til å skrive på hele cd'er? Da mener jeg fra helt innerst til helt ytterst, den jeg har nå dekker ikke de helt innereste delen av platen. Den stopper ved en diameter på 3,3 cm, mens platen har printbar overflate helt ned til 2,3 cm. Er det noen printere som klarer dette? Canon kan skrive hele den hvite flaten som er på plater idag såkalte full face plater Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Hvilke printere har mulighet til å skrive på hele cd'er? Da mener jeg fra helt innerst til helt ytterst, den jeg har nå dekker ikke de helt innereste delen av platen. Den stopper ved en diameter på 3,3 cm, mens platen har printbar overflate helt ned til 2,3 cm. Er det noen printere som klarer dette? Canon kan skrive hele den hvite flaten som er på plater idag såkalte full face plater Ok.thanx Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 tipper du også kan justere i programmet du bruker å skrive ut med indre og ytre diameter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå