tgra Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei, Jeg skal bygge en PC som skal brukes til å surfe på ("Internett Cafe") samt enkel spilling i nettverk. Hva er det beste hovedkortet (som ikke koster alt for mye) som har alt integrert (grafikk, lyd, nettverk)? Noen som har erfaringer her? Hilsen Thomas.. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 nå er det nForce2 for amd. Kjøp Shuttle SN41G2 med nforce 2 og en amd cp2500+ (pun intended... ). Da har du en fin liten multimediamaskin. Snart kommer ATi med sitt chipset til p4, og det blir vel også sikkert rimelig bra. Lenke til kommentar
tgra Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg liker bedre vanlige pc-kabinetter.. Så er en litt friere med hensyn til oppgraderinger? Billigere er det vel også? Men takk for info! Thomas.. Lenke til kommentar
tgra Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Er det mulig å spille noe på disse hovedkortene som har integrert grafikkbrikke? F.eks. denne: Asus A7N8X ? Noen som har erfaringer? Thomas.. Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Såvidt jeg vet har ikke ASUS A7N8X integrert skjermkort. Det står ikke noe om det i brukerhåndboken min ihvertfall, og jeg ser ingen vga porter på kortet. Så....nei __________________________ You can't have too many guns! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 ASUS A7N8X er det ikke intigriert skjermkort på nei... Skal du bruke pc'ene til spilling eller surfing? Hvis spilling burde du ikke kjøpe hk med intigrert skjermkort... Lenke til kommentar
Catch22 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Les testen av ABIT NF7-M her på HW Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kjøp et MSI hovedkort med Nforce2. Koster ca 1000-1100 med alt integrert. Hovedkortet har også et GF¤ MX skjermkort integrert som takler spilling uten for mye grafikk. det fikk ca 4000 poeng i 3Dmark. Lenke til kommentar
Sagmyr Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Sjekk ut Epox sine kort. ekstremt bra til AMD. Har selv 8rda+ og det funker sinnsykt bra. (ikke skjemrkort integrert på min modell da men) Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Epox 8RGA+ er et godt alternativ. Ellers er MSI's nforce2 basert kort også helt OK så vidt jeg vet. Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå