Klossmajoren Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 vet noen om man kan fikse laggete filmer på pc'er? i det siste har pc'en min lagget når jeg skal se på video på youtube eller andre nettsteder. jeg håper dere skjønner hva jeg mener med lagger, jeg tror jeg skrev det feil, men uansett så haster det litt at jeg får vite hvordan du får vekk denne lagginga eller lægger eller hvordan det nå skrives! jeg håper noen kommer med svar på dette og jeg takker selvfølgelig for alle svar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mambo #1: Spesifikasjoner Har du installert friske og fine drivere? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 vet ikke helt, hvordan skjekker man om man har det?? men btw, jeg sitter å spiller et nettspill her nå og det lagger no syyykt, vet du hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg er ikke synsk, så du må gi meg mer informasjon. Men det høres ut som et skjermkort uten driver. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 jeg er heller ikke synsk så du må si meg hva du vil ha informasjon om, er det om spillet eller om pc'en?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå