Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin "hakker" og er treg, hva skyldes dette?


Anbefalte innlegg

vet noen om man kan fikse laggete filmer på pc'er? i det siste har pc'en min lagget når jeg skal se på video på youtube eller andre nettsteder. jeg håper dere skjønner hva jeg mener med lagger, jeg tror jeg skrev det feil, men uansett så haster det litt at jeg får vite hvordan du får vekk denne lagginga eller lægger eller hvordan det nå skrives! jeg håper noen kommer med svar på dette og jeg takker selvfølgelig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i det siste har pc'en min lagget når jeg skal se på video på youtube eller andre nettsteder

Har du prøvd å installere nyeste versjonen av flash (som bla. youtube bruker)? Flash kan ofte bruke et hav av ressurser og gjøre at dataen går tregt. Fungerer det fint hvis du prøver en alternativ nettleser som opera/firefox?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

går det ann å få en link så jeg kan laste ned den fulle versjonen av programmet, siden det så vilt bra ut! så jeg har veldig lyst på den fulle versjonen hvor jeg kan ta vekk unødvendige programmer og slikt, men hvis du kunne ha gitt meg en link til den fulle versjonen så hadde det hvært genialt, siden jeg er den personen som ikke betaler for noe på nettet :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...