Klossmajoren Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 vet noen om man kan fikse laggete filmer på pc'er? i det siste har pc'en min lagget når jeg skal se på video på youtube eller andre nettsteder. jeg håper dere skjønner hva jeg mener med lagger, jeg tror jeg skrev det feil, men uansett så haster det litt at jeg får vite hvordan du får vekk denne lagginga eller lægger eller hvordan det nå skrives! jeg håper noen kommer med svar på dette og jeg takker selvfølgelig for alle svar Lenke til kommentar
joestone Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan være at du har en dårlig PC? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 neinei, jeg har en rask og smidig pc, men det hender at jeg og pc'en min krangler litt innimellom og det er nettop derfor den blir litt grinete av og til Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
joestone Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har du oppdatert skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 i det siste har pc'en min lagget når jeg skal se på video på youtube eller andre nettsteder Har du prøvd å installere nyeste versjonen av flash (som bla. youtube bruker)? Flash kan ofte bruke et hav av ressurser og gjøre at dataen går tregt. Fungerer det fint hvis du prøver en alternativ nettleser som opera/firefox? Lenke til kommentar
Gurglus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lagger det kun på filmer på nettsteder? Eller er det generell hakking i systemet? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 mest på filmer på forskjellige nettsteder, men det lagger også litt når jeg spiller spill på nettet, men vet du om en bra flash som jeg kan laste ned? gi meg en link til en så hadde det vært konge! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 tror du at du kan gi meg en link så jeg kan laste ned en bedre flash? siden jeg tror det hadde blitt mye bedre hvis jeg fikk lasta ned en ny og bedre en Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Siste Flash player finner du her: http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/ Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 hjelper denne mot lagging på filmer fra nettet eller lagging når jeg spiller spill fra nettsteder?? hvis den gjør det hadde det vært genialt! Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har du bra internetlinja da??? Kan jo hende det er for mange samtidig på nettet ditt! Eller at du har flere pc' er hvor en kjøre fildeling? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 hjelper denne mot lagging på filmer fra nettet eller lagging når jeg spiller spill fra nettsteder?? hvis den gjør det hadde det vært genialt! Installer og se om det ikke gjør det. Kan du fortelle om hva slags spesifikasjoner maskina de har? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 nei, jeg har en bra internett linje, og det er ikke ofte det er mange som bruker hjemme nettverket hos oss, så jeg tror ikke det er årsaken... Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kan du ta en Speedtest,og poste resultatet,eller et bilde av den! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 går det ann å få en link så jeg kan laste ned den fulle versjonen av programmet, siden det så vilt bra ut! så jeg har veldig lyst på den fulle versjonen hvor jeg kan ta vekk unødvendige programmer og slikt, men hvis du kunne ha gitt meg en link til den fulle versjonen så hadde det hvært genialt, siden jeg er den personen som ikke betaler for noe på nettet Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 Kan du gi meg en link så jeg kan laste ned den fulle versjonen av, speedupmypc???????? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gjør trådstarter oppmerksom på at det er forbudt å spørre etter piratkopiert progamvare. Ser flere regelbrudd fra trådstarter, og vil med dette be vedkommede å -lese- våre retningslinjer før det postes igjen.. https://www.diskusjon.no/guidelines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå