Pantera Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tenkt å kjøpe en ny skjerm, en 24" wide. Ser at Samsung's 2443BW og T240 er relativt like hva specs angår, og skiller ikke mye i pris heller (15 hos Netshop). Hvem av disse er best? Skal primært brukes til spilling. Design er mindre viktig. Lenke til kommentar
Kimmm Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har T240 Selv, veldig god skjerm. Eneste jeg kan trekke for er manglende justering på høyden. Netshop har forresten tilbud på skjermen denne uken, 2250,- Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Høydejustering har jeg egentlig aldri savna, annet enn på kontoret på jobben ...men jeg bestilte T240 nå, så får jeg henta'n i morra. Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har T240 Selv, veldig god skjerm. Eneste jeg kan trekke for er manglende justering på høyden. Netshop har forresten tilbud på skjermen denne uken, 2250,- Kan den tilte da? Jeg ville også gått for T240, sikler på den i butikkene, kjempeflott design. Innsynsvinkelen er noe dårlig, du trenger ikke se den veldig mye underifra (om det er et ord ^^) før det blir veldig mørkt.. Man bør se den veldig rett på for at den skal ha et godt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå