cjako Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har kjøpt en viftestyring av Lian-Li: http://lian-li.com/v2/en/product/product06...amp;ss_index=81 Den har temperaturfølere. Jag lurer på hvor jeg skal sette de. Følere som er med: CPU, VGA, SYS1 og SYS2. Noen som kan forklare hvior følerne skal settes, og hvordan jeg monterer dem? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Til start, så har du dette lille klippet. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="873" height="525"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="873" height="525"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
cjako Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Var litt til hjelp, takk ;> Men bedre med en tegning/video der man ser at de plasserer dem. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kunne jeg også tenkte meg egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå