aasnegr Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Til den som er interessert i Jordbær. Nå er jo endelig sesongen her, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gleder meg. Nå er jeg rett og slett lei av å spise epler og bananer og vil hive meg på bær-bølgen sammen med alle mine kollegaer. Jeg har alltid vært misunnelig på mine arbeidskamerater som med stor interesse alltid har samlet de beste typer frukt til en saftig og god matpakke de kan friste meg med. Så nå er det min tur, alle gode oppskrifter med diverse type bær ønskes hjertelig velkommen. Mine dykk ned i googles arkiver har da gitt resultater, jeg fant en riktig god oppskrift med jordbær og kefir som jeg prøvde ut i pinsen mens solen var på sitt varmeste. Ellers har jeg funnet noen fruktsalater, men ikke riktig noen som har tiltrukket min oppmerksomhet. Noen på arbeid har snakket om sandwich med jordbær i, men jeg har ikke riktig funnet fram til noe der heller. Så foreløpig overlever jeg med mitt hjemmebakte brød med jordbærsyltetøy på, det smaker da også himmelsk nok for meg. Hilsen ungmor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå